Sniper: Ghost Warrior 2 i inne gry od City Interactive opóźnione

Adam "Harpen" Berlik
2012/03/27 14:26
4
0

Sniper: Ghost Warrior 2, Sniper na urządzenia mobilne, nowy Combat Wings, Enemy Front i Alien Fear trafią do sklepów później niż pierwotnie zakładano.

Sniper: Ghost Warrior 2 i inne gry od City Interactive opóźnione

Poniżej prezentujemy nowy plan wydawniczy City Interactive. W nawiasie umieściliśmy poprzednie daty premiery poszczególnych gier:

  • Combat Wings: The Great Battles of WWII – II kwartał 2012 (koniec 2011, Q1 2012)
  • Sniper: Ghost Warrior 2 – przełom II i III kwartału 2012 (jesień 2011, Q1 2012, Q2 2012)
  • Sniper: Ghost Warrior na urządzenia z iOS i Androidem – III kwartał 2012
  • Enemy Front – III kwartał 2012 (kilkumiesięczne opóźnienie)
  • Alien Fear – III kwartał 2012 (kilkumiesięczne opóźnienie)
  • nowa gra RPG zespołu Tomasza Gopa (dawniej CD Projekt RED) – 2013

- Zdajemy sobie sprawę, że niektóre z premier miały być wcześniej. Chcemy jednak wypuszczać jak najlepsze gry i potrzebujemy więcej czasu na ich dopracowanie – wyjaśnił Marek Tymiński, prezes City Interactive. Przedstawił również wyniki sprzedaży niektórych tytułów i plany na przyszłość.

GramTV przedstawia:

Wiemy zatem, że Sniper: Ghost Warrior trafił już do 2,5 mln klientów, a City Interactive liczy, że wkrótce przekroczony zostanie próg 3 mln sprzedanych egzemplarzy. Lepszy rezultat ma osiągnąć kontynuacja tego FPP-a, która będzie bardziej zaawansowana pod względem technologicznym. Przypomnijmy, że pierwsza odsłona bazowała na Chrome Engine 4 od Techlandu (Call of Juarez), natomiast druga skorzysta z CryEngine 3 firmy Crytek (Crysis).

City Interactive szacuje, że 200 do 250 tysięcy graczy zdecyduje się na zakup najnowszej odsłony zręcznościowej strzelanki samolotowej Combat Wings: Great Battles of WWII. Jeśli zaś chodzi o futurystyczną grę akcji Alien Fear, to w tym przypadku firma spodziewa się wyniku na poziomie kilkuset tysięcy sztuk. Jednak najważniejszą, obok Sniper: Ghost Warrior 2, premierą tego roku ma być shooter w realiach II wojny światowej zatytułowany Enemy Front, który powstaje w zespole Stuarta Blacka (producent FPS-a Black na PS2 i Xboksa). Celem jest powtórzenie sukcesu osiągniętego przez pierwszą odsłonę wspomnianego tytułu.

Z kolei w przyszłym roku doczekamy się debiutu gry z gatunku cRPG tworzonej przez ekipę Tomasza Gopa, który pracował wcześniej w CD Projekt RED nad produkcjami z serii Wiedźmin. Szczegółów na razie na jej temat nie znamy. Wiemy natomiast, że wyżej wymienione daty premiery, które uległy przesunięciu, będą miały swoje odzwierciedlenie w tegorocznych wynikach spółki City Interactive.

Komentarze
4
karvaialka
Gramowicz
27/03/2012 17:39

Ciekawe, czy wybrano już świat, w którym będzie toczyła się akcja tego RPGa (akcja, a może nawet... fabuła ;) O ile pamiętam przy ogłaszaniu tej produkcji kilka miesięcy temu nie było nawet tego, więc na premierę przed 2014 rokiem nie ma co liczyć.

Vojtas
Gramowicz
27/03/2012 15:23

No właśnie mnie szczególnie interesuje ten RPG, którego sukcesem prezes Tymiński tak się odgrażał.

Usunięty
Usunięty
27/03/2012 14:58

Strzelam, że S:GW2 celuje na datę premiery po targach E3, żeby ludzie raz jeszcze o nim usłyszeli i tłumnie ruszyli do sklepów.




Trwa Wczytywanie