Star Wars: The Old Republic z rekordem Guinnessa

Patryk Purczyński
2012/01/06 09:57

Do tej pory żadna gra nie miała tylu linii dialogowych w formie audio, co Star Wars: The Old Republic - ogłoszono na stronie Księgi Rekordów Guinnessa.

Star Wars: The Old Republic z rekordem Guinnessa

Electronic Arts, LucasArts i BioWare, a także nowe dzieło tego tercetu, Star Wars: The Old Republic, zostały wpisane do Księgi Rekordów Guinnessa. Gwiezdnowojenna masówka może się pochwalić niespotykanie dużą liczbą linii dialogowych wypowiadanych w grze przez aktorów - ich suma wynosi ponad 200 tysięcy!

Dla uczczenia 30 lat istnienia marki Star Wars, w Guinness World Records 2012 Gamer's Edition znajdzie się także lista dziesięciu najlepszych gier w uniwersum George'a Lucasa. Oto ona:

  1. Knights of the Old Republic
  2. Lego Star Wars: The Complete Saga
  3. X-Wing vs. TIE Fighter
  4. Empire At War
  5. Rogue Squadron
  6. Jedi Outcast
  7. Super Star Wars: The Empire Strikes Back
  8. Republic Commando
  9. Star Wars Arcade
  10. The Force Unleashed II

GramTV przedstawia:

Komentarze
34
Usunięty
Usunięty
24/07/2012 12:03
Dnia 06.01.2012 o 11:03, bauti95 napisał:

Ludzie zapominacie że ideą tej gry jest to aby poznać historie wszystkich klas postaci.

To wychodzi na to, że robienie MMO było bez sensu - można było zrobić taniej i prościej kolejnego KotOR-a lub coś podobnego...Sam rekord też nic nie wart, to tak jakby powiedzmy film pobił rekord w ilości tekstu pisanego na ekranie. A i twórcy i wydawca woleliby pewnie, żeby rekord był w sprzedaży...Gra jest zaś przeciętna, przez kilka pierwszych poziomów gra się fajnie, ale potem szybko się nudzi, bo gra okazuje się być takim kolejnym WoW-em, tylko przegadanym i przeniesionym do świata Star Wars. No i to techniczny syf. IMHO nie warto, no chyba, że ktoś lubi tego typu MMO.

Usunięty
Usunięty
24/07/2012 11:46

Nie kupuję nowych gier, bo są słabe nie ulegam tłumowi wogóle na szczęście.

Dnia 06.01.2012 o 13:57, zawcia napisał:

@Xardasss >250 to i tak za dużo, a dlaczego mam wspomagać amerykanów to offtop ale kto nas pozostawił, po wojnie >samym sobie wow amerykanie więc dlaczego ma mnie obchodzić ich interes. Chciałbym żeby mój świat też był taki prosty. To czego jeszcze nie kupujesz, bo w przeszłości "nas" olał?

Zekzt
Gramowicz
06/01/2012 20:03
Dnia 06.01.2012 o 18:30, Ring5 napisał:

I to jest chyba największy problem tej gry. Ja cały czas mam nadzieję, że poważnych rzeczy nie naprawiają podczas maintenance, żeby nie wyłączać serwerów na zbyt długo i że te kwestie zostaną rozwiązane przy łatce 1.1.

Ekhemmmm my już na patchu 1.2c siedzimy kolego drogi i jakiejkolwiek nawet minimalnej poprawy wydajności względem startu ni widu ni słychu [ze niby w 1.2 naprawili "indor performance".. yea right xD tak dobry fix, że aż go się zauważyć nie da, FTW! =)]@editPardon 1.0.2c a ty o 1.1 pisałeś więc wszystko się zgadza =)P.S.Jakiś sukces jednak jest w końcu wszechwładne pindole z mythic-fail-brigade przyznały, że no jednak jest problem z fpsami i jest problem z pamięcią [ta gra żre 2.2 gb ram po około 2h użytkowania... gdzie taki bf3 pochłania około 1.5 xD] no i, że tak wszyscy mamy rację i gra korzysta tylko z jednego rdzenia bo taki a nie inny ma silnik [trudno się nie przyznać, jak ludzie im wyjęli dev-bloga ekipy odpowiedzialnej za hero engine gdzie czarno na białym stoi ile rdzeni i wątków ten silnik umie wykorzystać]Przynajmniej malutka iskierka nadziei ze jednak coś zrobią z tą kulawa optymalizacją [aczkolwiek jak gdzieś zobaczę oceny 10/10 dla TORa to chyba umrę ze śmiechu bo skala fanbojstwa szerzy się jednak niemiłosiernie]




Trwa Wczytywanie