Różne style walki na nowym zwiastunie Kingdoms of Amalur: Reckoning

Patryk Purczyński
2011/12/19 18:49
7
0

Moc, finezja i czary - dzięki tym trzem aspektom walka w Kingdoms of Amalur: Reckoning będzie zróżnicowana, a każdy gracz otrzyma szansę wypracowania własnego stylu w starciach z przeciwnikami.

Różne style walki na nowym zwiastunie Kingdoms of Amalur: Reckoning

Electronic Arts upubliczniło kolejny już trailer Kingdoms of Amalur: Reckoning. Podobnie jak we wcześniejszych materiałach, prezentowanym fragmentom rozgrywki towarzyszy głos lektorki, która przybliża poszczególne elementy gry. Najnowszy film skupia się na ukazaniu różnorodności stylów walki.

Najbardziej prostolinijne, ale i efektowne wydają się starcia przy użyciu siły. Wiele zależy w tym wypadku od dzierżonego przez głównego bohatera oręża. Różne techniki radzenia sobie z wrogiem - od zakradania się po zastawianie pułapek - mogą stosować gracze, których postacie specjalizują się w finezji. Są wreszcie czary wspomagane przez siły natury: ogień, lód i błyskawice.

GramTV przedstawia:

Bliższe szczegóły na temat walki odnajdziecie na poniższym materiale. Kingdoms of Amalur: Reckoning zadebiutuje w Europie 10 lutego przyszłego roku. Gra zmierza na platformy PC, PS3 i X360.

Komentarze
7
Madoc
Gramowicz
22/12/2011 17:48
Dnia 20.12.2011 o 23:53, michal_w napisał:

Zanosi się na slasher z elementami RPG, jakich mnóstwo.

Ile jest slasherów z elementami RPG?

Usunięty
Usunięty
20/12/2011 23:53
Dnia 20.12.2011 o 01:28, Wesou2 napisał:

Walka jak GoW + otwarty świat jak w serii Elder Scrolls + fabuła stworzona przez Salvatora

Ok. Rozumiem, że komuś może się podobać pdobać ten grafoman bez grama talentu ale już sam jego udział powinien być powaznym ostrzeżeniem. Na porządną fabułę nie ma co liczyć.Marketnig jest jak najbardziej na miejscu. Wciskanie ludziom, że Kingdoms of Amalur to będzie pełnowartościowy cRPG to dopiero było by przegięcie. Póki co nic na to nie wskazuje. Zanosi się na slasher z elementami RPG, jakich mnóstwo.

Usunięty
Usunięty
20/12/2011 07:05

Jak dla mnie klimat/design/system walki/wyglad walk wyglada identycznie jak w fable 1(w inne czesci nie gralem), co oczywiscie zaliczam na plus bo F1 wciagnal mnie jak malo ktory slasher.




Trwa Wczytywanie