Rodzimy oddział koncernu Electronic Arts ujawnił oficjalne wyniki sprzedaży gry Battlefield 3 w Polsce. Produkcja studia EA DICE pobiła zeszłoroczny rezultat osiągnięty przez Call of Duty: Black Ops.
Rodzimy oddział koncernu Electronic Arts ujawnił oficjalne wyniki sprzedaży gry Battlefield 3 w Polsce. Produkcja studia EA DICE pobiła zeszłoroczny rezultat osiągnięty przez Call of Duty: Black Ops.
Battlefield 3 już teraz – mimo iż od jego premiery minęło kilkanaście dni – uzyskał wynik finansowy 7.180.00 złotych, czyli znacznie większy od produkcji z branży filmowej. EA Polska porównuje sukces finansowy Battlefield 3 do rezultatów osiągniętych przez Piratów z Karaibów: Na nieznanych wodach (7.122.793 PLN), oraz Harry Potter i Insygnia Śmierci (7.754.589 PLN). Wydawca wspomina także o polskich przedswięwzięciach: Bitwa Warszawska 1920 zarobiła „jedynie” 4.747.972 złotych, natomiast Harry Potter i Insygnia Śmierci 7.754.589 zł. Podane liczby dotyczą pierwszych trzech dni wyświetlania filmu w kinach.
W związku z powższym EA Polska w oficjalnym oświadczeniu prasowym gorąco dziękuje fanom za zainteresowanie Battlefield 3 i zapewnia, że zdecydowana większość problemów, które trapiły tryb rozgrywki wieloosobowej w grze, została zlikwidowana.