EA pewne udanego startu Star Wars: The Old Republic

Patryk Purczyński
2011/10/30 22:38

Star Wars: The Old Republic nie będzie na starcie przeżywało problemów technicznych - zapewniają nas przedstawiciele EA. Czy to tylko pobożne życzenie? Przekonamy się niebawem.

EA pewne udanego startu Star Wars: The Old Republic

Problemy techniczne tuż po premierze to chleb powszedni producentów gier MMO. Czy w przypadku Star Wars: The Old Republic będziemy świadkami podobnego scenariusza? - To konfiguracja wyłącznie na PC, mamy nad nią pełną kontrolę i jesteśmy pewni, że gra będzie miała udany start - zapowiadał Frank Gibaeu, szef EA Games, podczas spotkania z inwestorami.

Głos zabrał też John Riccitiello, który stwierdził, że w przypadku masówki BioWare'u jego firma obrała inną strategię niż chociażby względem Battlefielda 3. Strzelanina DICE-a zalała półki sklepowe już w dniu premiery. Z The Old Republic władze EA postępują znacznie ostrożniej, chcąc, by na początku dostęp do rozgrywki miała ograniczona liczba graczy.

GramTV przedstawia:

Mimo to "Elektronicy" są zadowoleni z popularności, jaką cieszy się MMO BioWare'u. - Zanotowaliśmy najwyższą liczbę zamówień przedpremierowych na PC w naszej historii, to dobrze świadczy o popycie. Jesteśmy także podekscytowani potencjałem gry występującej w parze z tak znaną marką, jak Gwiezdne wojny. Chcemy zmaksymalizować dobrą zabawę, stabilność, jakość, siłę doznań. W tym wszystkim pomagają nam beta-testy, to one informują nas, na jaką skalę możemy sobie pozwolić - dodał Gibeau.

Przypomnijmy, że debiut Star Wars: The Old Republic wyznaczono na 20 grudnia.

Komentarze
41
Usunięty
Usunięty
05/11/2011 00:47

po becie można jedynie powiedzieć, że to będzie ostatnia próba Bioware na rynku MMO. po spartaczonym Warhammerze Online, Simsach Online i kilku innych produkcjach o których było nieco mniej głośno, niestety będzie to kolejny niewypał moim zdaniem. produkcja jest wybitnie sandboxowa i pewnie zadowoli casualowych graczy, ale nie ma mowy aby zatrzymała wymagających graczy, którzy oczekują naprawdę solidnego MMO. być może nawet zwróci koszty produkcji, ale czy o to właśnie chodzi w tworzeniu gier MMO? obserwując poczynania Bioware/EA od dłuższego czasu dochodzę do wniosku, że nie mają oni o grach MMO zielonego pojęcia. niestety słowa EA Louse potwierdziły się w pełni w mojej opini. cała para poszła w gwizdek i gra sprawia wrażenie jakby miała jedynie zrobić dobre pierwsze wrażenie (cash?), niestety im dalej tym mierniej. nie bedę jednak wzbudzał niepotrzebnych dyskusji i wdawał się w polemikę. potraktujcie to jako kolejną prywatną opinię i ew. wspomnijcie moje słowa 1-2 miesiące po premierze. w dwóch słowach - za prosta, za słaba, za mało contentu.. czyli typowy casualowy MMO dla konsolowej braci. sandbox, który ma tę wadę, że nie ma tutaj miejsca na prawdziwe MMO. po dobrym pierwszym wrażeniu szybko przychodzi wrażenie dejawu (vide inne nowe produkcje: Aion, War, Rift, ponoć WoW). nuda, nuda i jeszcze raz nuda skupiająca się na grindowaniu bez celu (wszelakich poprawiaczy statów) dla samego grindu z lekką nutą klimatu SW. genearlnie odradzam, ale każdy musi chyba przekonać się sam. ja pewnie też dam się skusić na miesiąc lub dwa, żeby ocenić ostateczny efekt. ale niestety chyba o to chodzi Bioware/EA. odbić kasę za produkcję, bazując na rzeczy fanów SW.

Crask
Gramowicz
01/11/2011 20:31

@Wrocu1 - W zasadzie dyskusja z tobą nie ma większego sensu, ale prosił bym cię, żebyś powiedział, gdzie ja zasugerowałem, że w innych mmo są lepsze dialogi ? Oceniam nisko dialogi i fabułę w TOR bo a). są kiepskie, b). Bioware opiera na nich cały marketing gry, cały czas podkreślając, jakim to doznaniem dla graczy będzie historia w ich MMO.@Arcling - mniej więcej. Każda klasa ma swoje własne postacie do zarywania i kilka opcji do wyboru. Można tam brać śluby, dominować i tak dalej. Kiedyś dawałem kilka przezabawnych przykładów. Trochę te romanse są forsowane, bo czasem na trzy opcje dialogowe dwie to flirt, a jedna to "spadaj".

Crask
Gramowicz
01/11/2011 20:31

@Wrocu1 - W zasadzie dyskusja z tobą nie ma większego sensu, ale prosił bym cię, żebyś powiedział, gdzie ja zasugerowałem, że w innych mmo są lepsze dialogi ? Oceniam nisko dialogi i fabułę w TOR bo a). są kiepskie, b). Bioware opiera na nich cały marketing gry, cały czas podkreślając, jakim to doznaniem dla graczy będzie historia w ich MMO.@Arcling - mniej więcej. Każda klasa ma swoje własne postacie do zarywania i kilka opcji do wyboru. Można tam brać śluby, dominować i tak dalej. Kiedyś dawałem kilka przezabawnych przykładów. Trochę te romanse są forsowane, bo czasem na trzy opcje dialogowe dwie to flirt, a jedna to "spadaj".




Trwa Wczytywanie