Artykuł: Kingdoms of Amalur: Reckoning - wrażenia z prezentacji

gram.pl
2011/04/12 18:20
6
0

Co powstanie, kiedy swe siły połączą znany pisarz, niemniej sławny rysownik komiksów i projektant gier cRPG? Na to pytanie postara się odpowiedzieć Myszasty w swojej relacji z prezentacji gry action-RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning.

Na drugim z zamkniętych pokazów podczas EA Spring Showcase 2011 miałem okazję dowiedzieć dość sporo o kolejnej, zupełnie nowej produkcji ze stajni tego wydawcy – grze action-RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning.

Prezentacja Kingdoms of Amalur: Reckoning rozpoczęła się – zgodnie zresztą z przewidywaniami – od wymieniania nazwisk. Wszak do projektu 38 Studios udało się ściągnąć trzy sławy. Za świat, jego historię i samą opowieść odpowiadać ma znany chyba wszystkim miłośnikom literatury fantasy pisarz R. A. Salvatore. Nad oprawą graficzną czuwać ma nie kto inny, jak Todd McFarlane, doskonale znany fanom komiksów o Spawnie. Zaś szefem zespołu projektantów został twórca Morrowinda i Obliviona, Ken Rolston.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
30/04/2011 19:59

Gra zapowiada się super. Jako fan gier RPG stworzyłem pierwsze polskie forum poświęcone tej grze, gdzie serdecznie zapraszam do dyskusji i spekulacji. :)) http://forum.reckoning.com.pl/Rozkręćcie atmosfere!

Headbangerr
Gramowicz
14/04/2011 10:10

Masa ciekawych informacji. Mniam. Wszystko zapowiada się nieźle, jednak po tym, co autor napisał, zaczynam obawiać się o balans klas. Oby się nie okazało, że dostaniemy wszechpotężnego maga, który miażdży wszystko wkoło morzem ognia i błyskawic, plus dwie pozostałe klasy z niezbyt imponującą listą zdolności specjalnych, w tym łotrzyka zbyt słabego, żeby sensownie walczyć...Przy okazji - nie wiadomo nic konkretnego o ilości i złożoności rozmów z NPC-ami?

Usunięty
Usunięty
12/04/2011 23:36

Z tekstu wynika ze ta gra łączy jedne z moich ulubionych tytułów w jeden... juz sie nie moge doczekac ;).




Trwa Wczytywanie