3D w Metal Gear Solid: Rising? Decyzja wciąż nie zapadła...

Rafał Dziduch
2010/11/02 10:16
3
0

Będzie, nie będzie. Będzie, nie będzie. Takie zapewne myśli towarzyszą Shigenobu Matsuyamie, producentowi gry Metal Gear Solid: Rising. Musi on zdecydować, czy dać graczom 3D.

Producent Metal Gear Solid: Rising Shigenobu Matsuyama potwierdza, że decyzja co do implementacji 3D wciąż jeszcze nie zapadła. Wprawdzie na prezentacji gry podczas ostatniego TGS pokazaną ją w technologii trójwymiarowej, ale nie zostało wówczas potwierdzone, że w takiej formie ostatecznie trafi do graczy. - 3D jeszcze nie jest oficjalnie potwierdzony - mówi Matsuyama. - To co zaprezentowaliśmy na TGS było tylko testem. Nie potwierdziliśmy także oficjalnie, że gra będzie wspierać kontrolery ruchu. To bardzo skomplikowana technologia, którą niezmierne trudno przełożyć na płynność i precyzję wymaganą w Metal Gear Solid: Rising. Obie technologie są jednak warte rozważenia - podsumował Shigenobu Matsuyama. 3D w Metal Gear Solid: Rising? Decyzja wciąż nie zapadła...

Prawdę mówiąc, wygląda to bardziej na jakąś "piarowską" koncepcję, która ma podtrzymać zainteresowanie tytułem, niż na faktyczny problem. Przecież implementacja obsługi kontrolerów ruchu nie może być aż tak niebotycznie skomplikowana, skoro inni producenci uwzględniają ją w swoich projektach. Podobnie ma się rzecz z 3D. Skoro już pokazano fragment w tej technologii i prezentował się znakomicie, skoro taki Killzone 3 będzie wykorzystywał ten tryb, to w czym jest problem? Czyżby Matsuyama po prostu droczył się z graczami? Metal Gear Solid: Rising powstaje na PS3, 360 i PC. Data premiery nie jest jeszcze znana.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
02/11/2010 14:54

Mało użytkowników jest przystosowanych do 3D , jak narazie zbyt droga inwestycja.

Usunięty
Usunięty
02/11/2010 13:14

Shigenobu Matsuyama"Nie potwierdziliśmy także oficjalnie, że gra będzie wspierać kontrolery ruchu. To bardzo skomplikowana technologia, którą niezmierne trudno przełożyć na płynność i precyzję wymaganą w Metal Gear Solid: Rising."Rafał "Mastermind" Dziduch"Przecież implementacja obsługi kontrolerów ruchu nie może być aż tak niebotycznie skomplikowana, skoro inni producenci uwzględniają ją w swoich projektach."JaJeśli w grze ma pojawić się możliwość używania kontrolerów ruchu tylko po to aby to dobrze wyglądało w mediach, a w samej grze miałoby to stwarzać nawet drobne problemy to lepiej, jeśli takiej funkcji nie będzie. Wystarczy, że tylko jeden element (np: strzelanie z karabinu snajperskiego) będzie dość słabo funkcjonował za pomocą Move i już nie będzie się w ten sposób grało zbyt fajnie. Inni producenci mogą sobie implementować ten bajer robiąc to lepiej lub gorzej. Taka gra jak MGS zasługuje na "lepiej", a nawet "super dokładnie". Jeśli nie uda się tego osiągnąć to lepiej zostawić na razie tą technologię w spokoju.

Usunięty
Usunięty
02/11/2010 10:29

"Skoro już pokazano fragment w tej technologii i prezentował się znakomicie"nie mamy wszystkich informacji - 3d to jest obciążenie które może dawać się we znaki na bardziej rozbudowanych lewelach - wybór między zrobienie lepszej gry czy danie 3d pod publikę która i tak go nie używa? podobnie z move - nic na siłę




Trwa Wczytywanie