Final Fantasy XIV z czasowym limitem zdobywania doświadczenia

Patryk Purczyński
2010/08/26 10:38
0
0

Tylko osiem godzin tygodniowo postać w Final Fantasy XIV będzie zdobywać pełnię punktów doświadczenia, a przez kolejnych siedem - ich ułamek. MMO-wy hardkor grzmi, twórcy tłumaczą.

Zdobywanie punktów doświadczenia w Final Fantasy XIV w pełnym wymiarze możliwe będzie jedynie przez 8 godzin - ogłosiła firma Square Enix. Po tym czasie gra zmniejszy współczynnik nabijania tzw. expa. Po upływie kolejnych siedmiu godzin dalsze zdobywanie doświadczenia nie będzie możliwe (sama rozgrywka - tak). Owe 15, po zsumowaniu, godzin nie jest oczywiście przyznane raz na zawsze - limit odnawiany jest co tydzień. Final Fantasy XIV z czasowym limitem zdobywania doświadczenia

Mimo to decyzja firmy o wprowadzeniu takiego systemu rozwścieczyła graczy, zwłaszcza tych, którzy przy całym zaangażowaniu w rozgrywkę w MMO lubią się przy okazji odwodnić. - Główna koncepcja na Final Fantasy XIV jest taka, by pozwolić użytkownikom dysponującym mniejszą ilością czasu na efektywną rozgrywkę - tłumaczy dyrektor gry, Nobuaki Komoto.

Dla tych, którzy na 15 godzin w miarę efektywnej rozgrywki na tydzień patrzą z politowaniem, jest jeszcze jedno rozwiązanie. Final Fantasy XIV pozwala swobodnie zmieniać klasy postaci, a każda z nich ma najprawdopodobniej osobny zegar. To wydaje się salomonowym rozwiązaniem między graczami, chcącymi spędzać przy produkcji Square Enix 15 godzin, ale dziennie, a twórcami, pragnącymi zapewnić użytkownikom z mniejszą ilością czasu określone szanse.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!