Bethesda ogłosiła prace nad Hunted: Demon's Forge, nową grą akcji, osadzoną w klimatach fantasy. Produkcja ta powstaje w InXile Entertainment, a jej platformami docelowymi są PC, PS3 i Xbox 360. Projekt będzie nadzorowany przez założyciela powstałego w 2002 roku studia, Briana Fargo (odpowiadał m.in. za The Bard's Tale, Baldur's Gate czy Fallouta). Bezpośrednią pieczę nad Hunted sprawować będzie natomiast Michael Kaufman, stojący za Return to Castle Wolfenstein.

Gra oparta zostanie na silniku Unreal Engine. Akcja skupi się na dwojgu bohaterów: władającym mieczem Caddocku i świetnie strzelającej z łuku Elarze. Oboje próbują rozwikłać zagadkę serii tajemniczych zaginięć. Głównym założeniem będzie ulepszanie posiadanej broni - użytkownik zacznie gromadzić jej coraz to potężniejsze, wyposażone w magiczne przymioty rodzaje. Nie ma co liczyć na klasyczny inwentarz. Zamiast tego przedmioty będą gromadzone na modelu postaci. Pojawi się natomiast rozwój umiejętności, ściśle powiązanych z prezentowanym przez danego bohatera stylem.
"Jesteśmy zaszczyceni, że będziemy pracować nad tym tytułem z firmą Bethesda Softworks" - powiedział Fargo. "Dotychczasowa kolekcja Bethesdy mówi sama za siebie. Gra, którą dla nich produkujemy, nie będzie stanowiła wyjątku" - zapewnił. Hunted ma być produkcją tworzoną z myślą o fanach trybu kooperacji.
Satysfakcji z nawiązania współpracy nie kryje również strona wydawnicza. "InXile to niesamowicie utalentowany zespół. Nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni z prartnera, z którym pracujemy nad nadchodzącymi tytułami" - komplementował prezes Bethesda Softworks, Vlatko Andonov. "Wierzymy, że gracze będą podekscytowani tym, co przygotują im ci goście".
Bethesda, oprócz Hunted: Demon's Forge, ma w swoich planach również wydanie takich tytułów, jak Brink, Fallout: New Vegas czy RAGE.