Kiedy pojawią się pierwsze informacje na temat gry Crysis 2?

Adam Woźny
2009/12/20 16:15

Crysis 2 będzie jednym z tematów lutowego numeru PC Gamera, w którym pojawi się jego zapowiedź, wywiad z głównym producentem i dwa obrazki. Wspomniany magazyn ukaże się w przyszłym tygodniu.

Tegoroczne targi Electronic Entertainment Expo przyniosły anons gry Crysis 2 – kontynuacji jednej z najgłośniejszych premier 2007 roku. Wówczas ujawniono, że „dwójka” zostanie wydana na komputery osobiste i konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3 i będzie bazowała na technologii CryEngine 3. Nie pokuszono się jednak o poinformowanie, kiedy pojawią się pierwsze konkretne informacje dotyczące Crysisa 2. Kiedy pojawią się pierwsze informacje na temat gry Crysis 2?

Dzisiaj już wiemy, że Crysis 2 będzie jednym z tematów lutowego numeru amerykańskiego PC Gamera, który trafi do kiosków już w przyszłym tygodniu. Na okładce zaprezentowano Nanosuit 2, natomiast w środku oprócz obszernego artykułu na temat Crysis 2 i wywiadu z głównym producentem, którym jest Nathan Camarillo, znajdziemy także dwa obrazki z gry: na pierwszym z nich zaprezentowany zostanie park miejski z bujną roślinnością (dużo drzew), ławkami i koszami na śmiecie, a na drugim zniszczone ulice miasta.

GramTV przedstawia:

Komentarze
61
Usunięty
Usunięty
22/12/2009 10:12

Ja tam słyszałem,że Crysis 2 ma wyjść na ps3/x360/pc, nawet na GDC09 Cevat tak mówił (a mówił jak zwykle "przechwałkami", taki już koleś jest ;)) Dwójka może się pojawić na konsolki, bo hasać ma na nowym silniku, który jest także zoptymalizowany pod hardware kosolowy, jedynka tworzona była z myślą tylko o pc;Ci, którzy twierdzą,że Crysis to za dużo na konsole poprostu się mylą- obie (ps3 i x360) są w stanie pociągnąć taką grę w detalach od średnich do wysokich (pewnie pomieszane), co przy tak fantastycznej jakości ogółem i tak wypada nieźle,więc co się nie da jak się da ;)) Oczywiście tworzenie takiej gry jednocześnie na wszystkie platformy pociągnie za sobą pewne ograniczenia (oczywiście nie na pc), ale Cry Engine 3 jest już oddany do użytku dla innych developerów, więc jak może któreś studio 1-st party zakupi licencję zobaczymy co da się zrobić więcej;Ale-i to jest ważne-jeżeli Crysis 2 będzie różnił się od jedynki tylko nowymi lokacjami,to ja tego nie kupuję,odzwyczaiłem się już od takiego trybu rozgrywki (teraz preferuję filmowość i szalone zwroty akcji, na to w zasadzie kładzie się dzisiaj spory nacisk), a dla samej grafy szkoda mojego czasu; Na razie jednak jestem optymistycznie nastawiony i czekam na pierwsze "konkretne" wieści :)

Usunięty
Usunięty
22/12/2009 10:12

Ja tam słyszałem,że Crysis 2 ma wyjść na ps3/x360/pc, nawet na GDC09 Cevat tak mówił (a mówił jak zwykle "przechwałkami", taki już koleś jest ;)) Dwójka może się pojawić na konsolki, bo hasać ma na nowym silniku, który jest także zoptymalizowany pod hardware kosolowy, jedynka tworzona była z myślą tylko o pc;Ci, którzy twierdzą,że Crysis to za dużo na konsole poprostu się mylą- obie (ps3 i x360) są w stanie pociągnąć taką grę w detalach od średnich do wysokich (pewnie pomieszane), co przy tak fantastycznej jakości ogółem i tak wypada nieźle,więc co się nie da jak się da ;)) Oczywiście tworzenie takiej gry jednocześnie na wszystkie platformy pociągnie za sobą pewne ograniczenia (oczywiście nie na pc), ale Cry Engine 3 jest już oddany do użytku dla innych developerów, więc jak może któreś studio 1-st party zakupi licencję zobaczymy co da się zrobić więcej;Ale-i to jest ważne-jeżeli Crysis 2 będzie różnił się od jedynki tylko nowymi lokacjami,to ja tego nie kupuję,odzwyczaiłem się już od takiego trybu rozgrywki (teraz preferuję filmowość i szalone zwroty akcji, na to w zasadzie kładzie się dzisiaj spory nacisk), a dla samej grafy szkoda mojego czasu; Na razie jednak jestem optymistycznie nastawiony i czekam na pierwsze "konkretne" wieści :)

Usunięty
Usunięty
21/12/2009 20:34
Dnia 21.12.2009 o 19:51, Lordpilot napisał:

Natomiast co do mojego "stylu grania" to się mylisz

Miałem na myśli gracza statystycznego, powinienem użyć innej formy, by uniknąć nieporozumień.

Dnia 21.12.2009 o 19:51, Lordpilot napisał:

Ok - ale nie ma tu żadnego nowatorstwa.

Owszem, ale dany tytuł nie musi być nowatorski - wystarczy, by założenia leżące u podstaw rozgrywki, mówiąc kolokwialnie, "działały". Crysis objawieniem nie był, wiele aspektów tej produkcji pozostawiało nieco do życzenia, ale jako całość był produkcją udaną i grywalną.

Dnia 21.12.2009 o 19:51, Lordpilot napisał:

Ja to rozumiem - ale dla mnie to bardzo zubaża gameplay. W FC gdzie tego nie było grało mi się zdecydowanie lepiej - dzięki checkpointom było wiecej emocji, zanim zacząłem strzelać dokładnie się rozgladałem gdzie stoja przeciwnicy i planowałem w jakiej kolejności ich załatwiać, przewidując jak się zachowają. Było tez trudniej, za złe rozplanowanie akcji płaciło się głową. Przy "quicksave" takich emocji nie ma :/ Niby można z tego nie korzystać - ale kto nie korzysta jak jest ? Odpowiednio umieszczone checkpointy (nie za często, nie za rzadko) są w takich grach lepszym rozwiązaniem. Grałeś może - dla przykładu w SWAT 4 ? To teraz wyobraź sobie ile ta gra by straciła gdyby był w niej quick save.

Ba, Rainbow Six również tej opcji nie posiadał. Tyle tylko, że hołdował on innej filozofii rozgrywki.Używanie quicksave nie jest obligatoryjne, więc powinien być zaimplementowany w większości gier - jako opcja.

Dnia 21.12.2009 o 19:51, Lordpilot napisał:

> Ach, Pan Nieomylny. Twoje pomyłki nie oznaczają automatycznie że ja jestem alfą i omegą :)

Czy się mylę, to się dopiero okaże.

Dnia 21.12.2009 o 19:51, Lordpilot napisał:

Znacznie bardziej niż w Crysisie podobały mi sie modele postaci (i rewelacyjna faktura mundurow),

Oj, tutaj herezje prawisz.

Dnia 21.12.2009 o 19:51, Lordpilot napisał:

kapitalny singiel - zupelnie inny niz w innych tego typu grach: stawiający na humor, wyluzowany, w klimatach "Złota dla zuchwałych" i francuskiego "Złota dla pazernych". Niepowtarzalny. Szkoda, że w dwójce DICE akurat ten element zmieni - IMO BC straci przez to tożsamość, stająć się kolejną poważną produkcją o wojnie w stylu CoDa. Bez humoru i bez jaj :/

Co do klimatu - 100% zgoda, ale przyznać muszę, że misje jako takie zaczęły mnie w BC szybko nudzić. Przekomarzanie się naszej wesołej gromadki zrealizowano zacnie, zadania i projekty poziomów natomiast nie wybijały się ponad przeciętną.

Dnia 21.12.2009 o 19:51, Lordpilot napisał:

Ale spójrz na siebie - po cholerę wciąz najeżdżasz na konsole, konsolowców i gry konsolowe ? Dziś (co doceniam) da się z Tobą normalnie podyskutować, ale przeważnie ziejesz straszną nienawiścią do platform innych niż PC. Dlaczego ?

Tylko i wyłącznie wtedy, gdy słyszę bzdury pokroju "a na Zachodzie..." ze strony ignorantów, wtedy, gdy dzieciątko dostanie konsolę i nagle pecet jest "be" bądź wtedy, gdy stricte PC-towe marki szlag trafia w imię dostosowywania do "konsolowego poziomu". Myślę, że to zrozumiałe. Postępujesz podobnie, ale w drugą stronę.Swego czasu istniał wyraźny podział na produkcje "pecetowe" i "konsolowe". Odpowiadało mi to - w dzisiejszych czasach multiplatformowość masy gier - choć ekonomicznie uzasadniona - rujnuje niejednokrotnie całe doświadczenie obcowania z danym tytułem, gdyż możliwości PC nie są wykorzystywane.




Trwa Wczytywanie