Doom III z teksturami w wysokiej rozdzielczości

Adam Woźny
2009/09/21 12:53

Kai "Rygel” Hutter zajmuje się tworzeniem nowych tekstur do Dooma III. Pojawiły się pierwsze obrazki, prezentujące tę modyfikację.

Kiedy ponad pięć lat temu Doom III debiutował na rynku elektronicznej rozrywki, zachwycał przede wszystkim oprawą wizualną. Dzisiaj niestety grafika już nie robi tak wielkiego wrażenia, ale mimo to prezentuje się bardzo przyzwoicie. Niemniej jednak, z myślą o bardziej wymagających użytkownikach powstaje mod, który podmieni tekstury stworzone przez id Software na nowe, w wysokiej rozdzielczości. Doom III z teksturami w wysokiej rozdzielczości

Pracuje nad nim Kai "Rygel” Hutter, który entuzjastom modów powinien być znany za sprawą Extreme Quality Mod do Dooma III właśnie oraz nowych tekstur do Crysisa. Co prawda data wydania dodatku nie jest jeszcze znana, ale z opublikowanych obrazków jasno wynika, że jest na co czekać. Po lewej stronie prezentujemy zrzuty ekranowe z Dooma III z oryginalnymi teksturami, po prawej (i jeden powyżej) z teksturami Rygela.


GramTV przedstawia:


Więcej screenshotów dostępnych jest pod tym adresem.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
21/09/2009 19:05

Niezle niezle.. widac ze warto sie rozgladac za tym swojstym ,,modem graficznym''''.No DOOM to wogule legenda nie ma co. No ale przyznaje ze moglo by dojsc do wydania 4 czesci bo tylko takie drobne smaczki robia niezly apetyt ;]

TobiAlex
Gramowicz
21/09/2009 19:01

golic możesz mi napisać co modowanie ma wspólnego z no-life''em? Bo chyba Ci się terminy pomyliły albo za dużo w mmo grasz.

Usunięty
Usunięty
21/09/2009 16:48

Swego czasu wyszedł podobny mod do sędziwego AvP2 i dał naprawdę dużo. Z tego co widzę w tym wypadku będzie tak samo. :P




Trwa Wczytywanie