Shift przywróci blask marce NFS?

Patryk Purczyński
2009/08/27 10:29

"Shift to dla nas wielki priorytet" - powiedział product manager Kevin Flynn. EA planuje długotrwałą kampanię reklamową zakrojoną na szeroką skalę, godną tytułu z najwyższej półki.

Nie trzeba być ekspertem, żeby stwierdzić, jak bardzo nie wiodło się serii Need for Speed w ostatnim czasie. Choć sprzedaż pozostawała na wysokim poziomie (marka robi swoje), to nie można tego samego powiedzieć o ocenach prasy. EA rozważało nawet kilkuletni rozbrat z jedną ze swoich najsłynniejszych marek, by po chwili dokonać całkowitego zwrotu w swojej strategii. NFS-y zaatakują ze zwielokrotnioną siłą, a pierwszy desant zaplanowano już na wrzesień. Shift przywróci blask marce NFS?

Wówczas na półki sklepowe trafi Need for Speed: Shift. Wydawca zapewnia, że gra przywróci dawny blask zardzewiałej nieco serii. Aby wszyscy się o tym przekonali, EA szykuje bardzo drogą kampanię reklamową. "Shift to dla nas absolutny priorytet" - przyznał Kevin Flynn, brand manager. "Projekt ten, w kategorii kampanii reklamowej, będzie traktowany jak tytuł z najwyższej półki - tak, jak oczekiwalibyście po produkcji tej klasy" - dodał.

Shift w Europie trafi na półki sklepowe 18 września, zaś w Ameryce Północnej dojdzie do tego cztery dni później. Kampania reklamowa, której główny punkt stanowić będą reklamy telewizyjne w jakości HD, ruszy wcześniej. "Startujemy już 8 września, jednak Shift pozostanie naszym priorytetem aż do świąt" - wyjaśnił Flynn.

GramTV przedstawia:

"Jesteśmy przekonani, że Shift potwierdzi klasę marki Need for Speed i przywróci jej pierwsze miejsce w gatunku gier wyścigowych" - zapewniał Flynn. "To powrót do dawnej jakości. Shift powinien zadowolić wszystkich fanów - zarówno tych wiernych, jak i nowicjuszy" - zakończył.

Komentarze
35
Usunięty
Usunięty
30/08/2009 00:20

Niestety... dorobek ostatnich paru lat pracy kolegów pana Flynna doprowadził do tego, że i mi hasło "Need for Speed" kojarzy się właściwie tylko z nadmuchanymi samochodami w cukierkowych kolorach rodem z festynu oraz modelem jazy cechującym raczej podróż pociągiem. Dziękuję, postoję...P.S Do dwóch panów powyżej - Pisze się Porsche...

Usunięty
Usunięty
29/08/2009 16:12
Dnia 27.08.2009 o 19:08, RazorBMW napisał:

> Need for speed z legalnymi wyścigami?? Need for speed bez policji?? To dla mnie nie jest > NFS i nie zamierzam go kupować! To widać, że swoją przygodę z NFS zaczynałeś od UG1... zagraj w starsze, szczególnie w Porshe, to poczujesz ten klimat starych Nidforspidów... Wiecie... ja pamiętam zapowiedzi ProStreeta, pamiętam zapowiedzi Undercovera... i co wyszło? Dlatego nie ufam EA, stety czy niestety, w wypadku tego NFSa...

Zacząłem od I, później chwilę w II, w III i IV - w te dwie części grałem bardzo dużo. Porshe sobie odpuściłem (chwilę grałem, ale nie podobało mi się). Następnie UG 1 i 2 (powiedzmy że całkiem przyjemne - poza kilkoma rzeczami, np drift). Most Wanted bardzo mi się podoba. Carbon i Undercover to odgrzewanie Most Wanted, ale mimo wszystko całkiem przyjemni mi się w to gra. W tej chwili mam od UG 2 włącznie wszystkie poza ProStreet i Shifta również nie zamierzam kupować.

Karfein
Gramowicz
29/08/2009 15:24

Mi się najlepiej grało w Hot Pursuit 2 i od tej pory żaden tytuł NfS mnie nie przyciągnął.




Trwa Wczytywanie