Rage uniknie błędów Doom 3

Adam Wieczorek
2009/08/17 13:07
6
0

Twórcy Rage zapewniają, że wyciągnęli wnioski z produkcji Doom 3. Mają unikać popełnionych błędów, aby każde kolejne przejście gry było wyzwaniem.

Jedną z największych wad Doom 3 było pojawianie się potworów w ściśle określonych miejscach. Z jednaj strony wywoływało to często strach, z drugiej jednak powodowało, że kolejne przechodzenie gry nie wywoływało już emocji, gdyż wiedziało się, gdzie można spodziewać się ataku. Twórcy z id Software zdają sobie z tego sprawę i twierdzą, że nie powtórzą tego błędu w Rage. Rage uniknie błędów Doom 3

Matt Hooper, główny projektant Rage powiedział: W Rage, kiedy wejdziesz do bazy przeciwników to oni będą robić, to co powinni robić. Jeżeli mają bronić bazy przed Tobą, to właśnie tym się zajmą. Jeżeli coś budowali czy prowadzili rozmowy, to właśnie to będą robić. Nie będzie z góry ustalonych momentów, w których wyskakuje przeciwnik.

GramTV przedstawia:

Nie jest to może niesamowita rewolucja, ale na pewno sygnalizuje odejście id Software od dotychczasowego schematu budowania gier. Z każdą nową informacją Rage zapowiada się coraz smakowiciej i mamy nadzieję, że spełni pokładane w niej nadzieje.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
17/08/2009 15:13

Powiem to tak : Kolega SpecShadow ma racje co do tej latarki.Ale i nie ma racji do konca. Gra byla wtedy bardziej trudniejsza , emocionujaca oraz to byl pokaz o przetrwanie.A co do RAGE.. hmm.. sama gra naprawde mnie zaskoczyla. Poczatkowo mialy to byc wyscigi w postapokaliptycznym swiecie. Ale pomysl na FPS''a ze wyscigami to naprawde swietny pomysl.Pewnie chca dla potrzeby tej gry dac system ..stucznego zywego zycja'''' Alife jak w S.T.A.l.K.E.R.

Dominix
Gramowicz
17/08/2009 14:47
Dnia 17.08.2009 o 14:06, SpecShadow napisał:

Doom3 miał tylko jeden "błąd" który naprawiał mod montujący latarkę pod broń (bo mi po godzinie machania bronią i latarką odechciewało się gry a ocena obniżała o jakieś 70%), nie wiem o czym myślał producent implementując ten głupi motyw. Pominę to że news mało ciekawy a tytuł to już w ogóle...

heh akurat dla mnie ten motyw byl najlepszy, bo dzieki niemu caly czas gra trzymala w napieciu, i niezle przy tym straszyla ;]

Usunięty
Usunięty
17/08/2009 14:06

Doom3 miał tylko jeden "błąd" który naprawiał mod montujący latarkę pod broń (bo mi po godzinie machania bronią i latarką odechciewało się gry a ocena obniżała o jakieś 70%), nie wiem o czym myślał producent implementując ten głupi motyw.Pominę to że news mało ciekawy a tytuł to już w ogóle...




Trwa Wczytywanie