Arcania, czyli Gothic 4 w kolektywie. Czas ponownie wkroczyć do Myrthany!

Dominik Trzmielewski
2009/01/21 19:55

Gothic 3 nie był raczej grą wolną od błędów, ale na pewno ta seria nadal cieszy się w naszym kraju niewyobrażalną wręcz popularnością. Nic więc dziwnego, iż z jej kolejną odsłoną wiązane są tak duże nadzieje.

Tym samym zaskoczeniem być nie mogą być powstające nowe witryny poświęcone czwartemu Gothicowi, czyli - posługując się oficjalną i obowiązującą terminologią - Arcania: A Gothic Tale. Premiera tego tytułu ma mieć miejsce jeszcze w tym roku (chociaż wszyscy doskonale wiemy jak to z terminami bywa...), a już dziś pragniemy zaprezentować Wam najmłodszego członka kolektywowej rodziny - Arcania Center.

Jak sama nazwa wskazuje dowodzona przez Michała "Zeberde'ego" Boniarczyka redakcja skupia się przede wszystkim na dostarczaniu materiałów związanych z nadchodzącą produkcją studia Spellbound Entertainment. Dość wspomnieć o forumowej akcji, za pośrednictwem której możecie zadać pytanie twórcom gry. Nie wiecie jakie? Inspiracją może być przeprowadzony z przedstawicielem ekipy deweloperskiej wywiad.

Nie pozostaje nam zatem nic innego jak tylko zachęcić wszystkich do systematycznego zaglądania na Arcania.gram.pl. Nie wiemy wprawdzie, jakiej klasy produktem okaże się finalnie nowy Gothic, ale jeżeli dorówna jakością tej stronie - o końcowy efekt entuzjaści sagi mogą być spokojni!

GramTV przedstawia:

Komentarze
30
Usunięty
Usunięty
24/01/2009 20:15
Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

Coś mi się wydaję że ludzie którzy tak jadą po Gothicu 3 nie skończyli tej gry, są ułomni i nie potrafią się odnaleźć w "wolnym" świecie w którym nikt ci nie mówi gdzie masz iść

Ułomni to może złe słowo, ale otwarty świat rzeczywiście może irytować, ale taki jest jego urok.

Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

albo kupili grę od razu po premierze mając bardzo słabe kompy i się dziwią że im gra słabo chodziła. Ja pierwszy raz grałem w Gothica 3 na Sempronie 2400+ 768 MB DDR i GeForce 7600GS 256 (karta pod AGP) i grałem na trochę lepszych niż średnie ustawienia i gra śmigała nie raz zacięło przy odwracaniu się ale w takim świecie to normalne.

Gothic III ma to do siebie, że na dwóch tych samych komputerach może chodzić zupełnie inaczej :D

Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

co dla was pewnie było bardzo uciążliwe gdyż co 5 minut ginęliście ^^.

Jasne, zapewne wszyscy co 5 minut ginęliśmy. Wszyscy za wyjątkiem ciebie. :/

Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

Klimat nie był taki jak w jedynce czy dwójce bo tam fabuła była liniowa i łatwiej było takowy klimat stworzyć.

Żartujesz? Liniowa? To, że były rozdziały nie znaczy, że fabuła była liniowa. Czy ktoś zabronił ci iść w pierwszym rozdziale na tereny orków, albo do wieży Xardasa?

Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

Fakt trójka miała więcej błędów w questach niż poprzednicy ale patrząc na proporcje questów do błędów trójka wcale nie wypada gorzej niż 2.

Questy w G3 to zazwyczaj przynieś x tego lub tamtego, albo zabij y potworów. Dla mnie to nie jest quest.

Usunięty
Usunięty
24/01/2009 20:15
Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

Coś mi się wydaję że ludzie którzy tak jadą po Gothicu 3 nie skończyli tej gry, są ułomni i nie potrafią się odnaleźć w "wolnym" świecie w którym nikt ci nie mówi gdzie masz iść

Ułomni to może złe słowo, ale otwarty świat rzeczywiście może irytować, ale taki jest jego urok.

Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

albo kupili grę od razu po premierze mając bardzo słabe kompy i się dziwią że im gra słabo chodziła. Ja pierwszy raz grałem w Gothica 3 na Sempronie 2400+ 768 MB DDR i GeForce 7600GS 256 (karta pod AGP) i grałem na trochę lepszych niż średnie ustawienia i gra śmigała nie raz zacięło przy odwracaniu się ale w takim świecie to normalne.

Gothic III ma to do siebie, że na dwóch tych samych komputerach może chodzić zupełnie inaczej :D

Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

co dla was pewnie było bardzo uciążliwe gdyż co 5 minut ginęliście ^^.

Jasne, zapewne wszyscy co 5 minut ginęliśmy. Wszyscy za wyjątkiem ciebie. :/

Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

Klimat nie był taki jak w jedynce czy dwójce bo tam fabuła była liniowa i łatwiej było takowy klimat stworzyć.

Żartujesz? Liniowa? To, że były rozdziały nie znaczy, że fabuła była liniowa. Czy ktoś zabronił ci iść w pierwszym rozdziale na tereny orków, albo do wieży Xardasa?

Dnia 22.01.2009 o 13:51, Jastrząb6 napisał:

Fakt trójka miała więcej błędów w questach niż poprzednicy ale patrząc na proporcje questów do błędów trójka wcale nie wypada gorzej niż 2.

Questy w G3 to zazwyczaj przynieś x tego lub tamtego, albo zabij y potworów. Dla mnie to nie jest quest.

Usunięty
Usunięty
22/01/2009 17:23

Stronka przeciętna, a co do Arcani, to cieszę się ze zmiany nazwy i z tego, że będzie W ŚWIECIE Gothic''a, bo wg. mnie Gothic skończył się na 2NK. W trójce zabrakło klimatu i zabrakło tego "czegoś", co było w dwóch poprzednich częściach. Trzecia część, była (chyba) po prostu nie planowana, bo jeśli wsłuchać się w dialogi, po pokonaniu Smoka-Ożywieńca w dwójce, to można się dowiedzieć, że np. Diego chciał przejąć interes Bromora, a nie wygrać wojnę z orkami.




Trwa Wczytywanie