Assassin's Creed - problemy na obu konsolach

Zaitsev
2007/10/15 09:51
80
0

Altair ma pewne kłopoty na current-genach. Dla Xboksa jest za "gruby", a na PS3 szwankuje mu pamięć. Mimo to twórcy zapewniają, że data premiery gry Assassin's Creed pozostanie niezmieniona - listopad. Wkrótce.

Programiści pracujący przy grze Assassin's Creed mają nie lada zmartwienie. A właściwie dwa zmartwienia. Otóż developerzy natrafili na problemy ze sfinalizowaniem produkcji tego tytułu zarówno na PS3 jak i Xboksie 360 - z jednej strony przeszkadza nośnik, z drugiej pamięć. Assassin's Creed - problemy na obu konsolach

"Obecnie wyzwaniem jest upchanie xboksowej wersji na DVD, wraz z 5 językami. Wszystko w 8 gigabajtach (...) co do Blu-raya to nie ma takich problemów. Ale znowu pamięć jest trochę inna. Operowanie pamięcią na tych dwóch maszynach naprawdę różni się i staramy się załatwić ten problem na PS3" - powiedział dyrektor Ubisoftu, Patrice Desilets.

Mimo wspomnianych kłopotów twórcy zapewniają, że gra ukaże się zgodnie z planem. Pomagają im w tym obie "strony konfliktu": "Mamy ludzi, którzy są oddani sprawie. Mamy także pomoc ze strony Microsoftu oraz Sony, aby uzyskać tę samą jakość na obu systemach".

GramTV przedstawia:

Komentarze
80
Dark_Sebat
Gramowicz
19/10/2007 20:56

Logika Ubisoft-u jest dziwaczna mają problemy z wersjami konsolowymi ale i tak wolą je wydać szybciej niż wersje PC. Moja teoria (:P) : Albo Sony albo Microsoft lub obydwie firmy zapłaciły Ubisoft-owi za wydanie taj gry szybciej na konsole aby w niezrozumiały dla zwykłych śmiertelników sposób najazupełniej w świecie zarobić więcej zielonych.

Sephirath
Gramowicz
17/10/2007 16:06

Bo Polacy potrafią ;-PCiekaw jestem co będzie na płytach blu-ray w grach na komputery PC za jakieś 4-5 lat :-) Toć ja teraz mam HDD jak 2 bluray''e :-PAC 2 contains:- instruction on e-paper- 3 blurays with game, ost and cinema-quality intro- Altaiir sword ;-)

e_t
Gramowicz
17/10/2007 16:02

Liczę na xboxa 360 a PS3 mnie nie obchodzi ;)

siepu
Gramowicz
16/10/2007 09:55
Dnia 15.10.2007 o 12:30, Makratos napisał:

Co do Heavenly Sword to śmiej się z siebie , bo jestes zwykłą ofiara propagandy przeciw PS3 ,albo czegos w tym stylu. Zacznijmy od tego , że dzwięk zajmuję 11 Giga , składa się na nie 3,5 godziny muzyki oraz 1,5 godziny cut-scenek i 4200 linii dialogów nagranych w 11 językach warto zaznaczyć także , że do czynienia mamy z pełna obsługą 8-kanałowego dźwięku (7.1) w najwyższych standardach kina domowego takich jak DTS HD czy Dolby Digital TrueHD. Dalej 11 giga to tak dużo ?

Tak, gdyż znaczy, że nie zastosowano żadnej kompresji. Oki, jeśli jest wolne miejsce na płycie, nie szkodzi, że wrzucą to w takiej a nie innej postaci. Ale już jako argument przeciwko konwersji jest to śmieszne. Ostatnio muzyka zazwyczaj jest w mp3, jeśli jednak przyjmiemy, że to mało (z czym się w pełni zgadzam, gdyż jakość jest wtedy dość marna) i podniesiemy to do klasycznego standardu płytowego, to wciąż otrzymujemy 5 godzin muzyki, czyli równowartość ok. 3 giga. Co do dialogów - widzisz, linia dialogowa to bardzo nieszczęsne określenie, gdyż samo ''tak'' też stanowi jedną linię :) No, ale że w tej postaci można podać największą liczbę... Nie posiadam odpowiedniej wiedzy, by próbować szacować czas trwania owych dialogów, lecz wbrew pozorom, 4200 to bardzo mało.Dla porównania - Wiedźmin z podobną ilością muzyki icut-scenek, przy kilka razy większej ilości udźwiękowionych linii dialogowych mieści się na 1 DVD :)

Azvar
Gramowicz
16/10/2007 02:23

Z każdą grą są jakieś problemy aby ją dostosować do współczesnych platform, jakoś nie widzę w tym przypadku niczego interesującego. Będzie tak jak zwykle - albo uda im się pójść na jakiś kompromis, albo coś pójdzie pod nóż :)

pankowy
Gramowicz
16/10/2007 00:22

I dlatego PC jest górą :) Osobiście doczekać się na AC nie mogę ;p <czy mi się coś zrymowało, czy tylko wydawało?>

balduran2
Gramowicz
15/10/2007 20:55

Oj, nie dobrze...Mam nadzieję, że wszystko będzie ok w wersji na Xbox''a 360!

Jakli
Gramowicz
15/10/2007 20:01

Sądzę, że trochę się spóźnią z premierą. Ważne by wszystko działało! :D

John_McClane
Gramowicz
15/10/2007 19:54

Jak zwykle na PS3 większe problemy...szkoda bo jestem za tą konsolą....

heyboy
Gramowicz
15/10/2007 19:12

Muahahaha :D. I kto powiedział, że jak sobie kupi konsolę to problem z głowy? Fakt, że z głowy dla gracza, ale producent nieźle się musi narobić żeby wszystko grało...

Artemis1108
Gramowicz
15/10/2007 17:08

ale mają problem

Niput
Gramowicz
15/10/2007 17:06

o ile sie niemyle to wydany bedzie przez cenege wiec watpie zeby byla mozliwosc kupienia gry tutaj...aczkolwiek moge sie mylic

SKIL
Gramowicz
15/10/2007 17:04

Ejjj, bo zapomnę:D, czyAssassin''s Creed będzie można kupować przez gram.pl? Mam na myśli pre-order...:)

SKIL
Gramowicz
15/10/2007 17:00

Ajć! jeszcze 29 dni ! I.. !! :DNo super, czekam na wersję PS3 :)Oby tylko premiera została niezmieniona<3ma kciuki> :D

Niput
Gramowicz
15/10/2007 16:59

Mrocz - jest jeszcze allegro i odkupowanie gier uzywanych ktorych cena krotko po premierze moze spasc naprawde bardzo mocno...a cena najnowszej karty graficznej tak szybko niespada - a jak juz spadnie to dla tegop ze nie jets najnowsza

Bagieta
Gramowicz
15/10/2007 16:55

Fajnie, chociaż sie pobawią :D

Artemis1108
Gramowicz
15/10/2007 16:53

To dopiero problem xD

miodus
Gramowicz
15/10/2007 16:15

Mam nadzieje ze wersja na x-boxa nie będzie okrojona i będzie w niej to wszystko co miało być...

Kawel
Gramowicz
15/10/2007 16:05

Dla mnie jest najważniejsza jest wersja PC. Mam nadzieję, że wydłużony okres optymalizacji gry na komputery osobiste nie będzie stracony i na moim blaszaku gra ruszy bez problemów.

Makratos
Gramowicz
15/10/2007 16:00

Na konsole lepiej robić gry, bo są dużo wieksze zyski. Czekajcie może wam ruszy , jak nie ruszy to dlatego , że słabo się znacie na komputerach.

Beliar-13
Gramowicz
15/10/2007 15:50

Na PC najlepiej robić gry bo są mniejsze problemy. Czekamy na naszą premierę.

tableta1
Gramowicz
15/10/2007 15:43

Mowilem ze wczesniej czy pozniej bedzie problem z X0 z tym napedem wlasnie dlatego wybralem PS3 a co bedzie za rok?:D

Irmos
Gramowicz
15/10/2007 15:37

A kto nie marnuje? Dużo ludzi marnuje... Ja już zmarnowałem za dużo - teraz siedzę godzinkę max ;)

Makratos
Gramowicz
15/10/2007 15:26
Dnia 15.10.2007 o 14:14, Mrocz napisał:

Piwo dla master962!... Wreszcie ktoś to powiedział :P. Prawda jest taka, że PeCet robi problemy osobom, które się najwyraźniej w świecie na komputerze nie znają... Od długiego czasu gram na kompie bez żadnych problemów. A do tego dochodzi wygoda posiadania maszyny do wszystkiego... :] Od filmów, przez pracę aż po gry... A co do premiery Assasin Creed na PC w 2008 roku to nic takiego nie słyszałem, a nawet jeśli to tylko lepiej, bo opracują ten tytuł... :P Za to nie będzie doczytywania terenu jak to jest w Oblivionie na Xkloca czy na PS 3. Nie jestem pewien czy na Soniaczu to występuje, ale na PC nie...

Ja znam osoby , które poznając komputer marnuja sobie życie.

Mrocz
Gramowicz
15/10/2007 15:25

Niput taniej pozornie... wydawanie ponad 200zł na grę a zobaczysz że w efekcie czy masz PC i 99zł na grę czy Konsolę to wychodzi na to samo... Chyba że jedziesz na Piratach, ale wtedy to już jest złodziejstwo.A co do ciastusia.. do posiadania stabilnego komputera wymagana jest podstawowa niemalże wiedza... Jakoś nie musiałem się zastanawiać nad sterownikami do Bioshock''a... Używam od pół roku tych samych i wszystko działa, tak samo z innymi grami. Po prostu komuś coś raz nie odpaliło i od razu "PC do bani" Równie dobrze mógłbym to powiedzieć o Xklocu gdyby zrobił się czerwony krąg śmierci... :] To co pisałem w innych komentarzach komputer możę być porządną platformą do gier i dostarczającym tyle samo frajdy co konsola. Trzeba po prostu mieć jako takie pojęcie o nim... stąd granie na kompie jest preferowane przez takich w pewnym sensie wyjadaczy... Porównanie twoje do samochodu jest dosyć trafne.. bo owszem takie auto złe jest dla masowego odbiorcy... Ale wystarczy się nauczyć tego i owego i okazuje się być lepszy od zwykłego dla tego właśnie wyjadacza i daje więcej frajdy i radochy... Już samo złożenie komputera samemu dało mi pewnego rodzaju satysfakcję. :]

Lycz
Gramowicz
15/10/2007 15:13

Ciekawi mnie jak zamierzają zdąrzyć w wydaniem gry, skoro występuje takie problemy na etapie produkcji? Albo coś wytną, albo coś zepsują. Mam tylko nadzieję, że wersja na PC będzie pozbawiona wad.

Niput
Gramowicz
15/10/2007 14:59

Bardzo spodobal mi sie komentarz porownujacy PC ty do wyscigow miedzy F1 a maluchem... bardzo trafny i problem tylko w tym ze jak wjekszosc graczy nie jestesmy rajdowcami i nam zalezy zeby spokojnie pograc a nie scigac sie o lepszy sprzet ktory uciagnie jakos nowa gre. Kiedys bylem zagorzalym PCtowcem. Konsoli wczesniej niemialem nigdy...do momentu az rodzice przestali wykladac na komputer a gry przestaly dzialac na tgym co mialem. Po kalkulacjach i przemysleniach kupilem 360 i wyszlo mnie o wiele taniej... a tekie rzeczy jak spadek liczby klatek to juz przeszlosc...

Ciastus1
Gramowicz
15/10/2007 14:54
Dnia 15.10.2007 o 14:14, Mrocz napisał:

Piwo dla master962!... Wreszcie ktoś to powiedział :P. Prawda jest taka, że PeCet robi problemy osobom, które się najwyraźniej w świecie na komputerze nie znają...

...czyli 99% osob na swiecie?auto ktore wymaga swietnej znajomosci silnika i konstrukcji aby chcialo jezdzic nie jest dobrym autem dla masowego odbiorcy. dobre auto to takie, ktore po prostu dziala.zapewniam cie ze wiekszosci osob nie interesuje jaki maja procesor w srodku, jaka maja wersje sterownika, czy tryb DMA jest wlaczony oraz czy maja Pixel Shader 2.0 czy tez nie. Chca miec prosty sprzet ktory bedzie dziala, bo za to zaplacili pieniadze. Dla mnie siedzenie i zastanawianie sie nad wersja sterownikow aby Bioshock dobrze dzialal czy glowienie sie czemu nie da sie zainstalowac Bioshocka po raz drugi nie jest warte mojego czasu. M.in. dlatego nie korzystam z Windowsa :)

witkab
Gramowicz
15/10/2007 14:53

Żeby tylko na pc było ok

Gol_Galad
Gramowicz
15/10/2007 14:50

Bueheh... A robienie na kilku płytach mija się z celem, więc trzeba to wszystko upchać, co będzie bardziej czasochłonne.Co do wersji PS3, to po prostu, pokombinować z pamięciami trzeba, co powinno być nawet łatwiejsze niż skracanie gry. ;P

Mrocz
Gramowicz
15/10/2007 14:48

Coś w 2008 ponoć... :P W sumie to pewności nie mam... :]

tomoliop
Gramowicz
15/10/2007 14:47

A kiedy PC?!

Mrocz
Gramowicz
15/10/2007 14:41

Po prostu śpieszy im się by wydać ponad 200zł na grę po czym miesiąc później odłożyć ją na półkę xD... Kiedy na PC za 99zł zakupimy ten tytuł i potrafimy docenić tą wartość:P Jakoś pół roku nie jest nieskończonym czasem... :P I tak pewnie konsolowcy doczekają się poślizgu premiery ^_^. Wy za to Crysisa będziecie mieli później niż na PC... o ile w ogóle będziecie go mieli... Więc skończcie to pierdolenie z premierą później bo jest to gadanie małego dziecka co musi mieć wszystko nowe i na czas o_OPS. Obrazek i komentarz pod nim idealnie dopasowany!! :]

hallas
Gramowicz
15/10/2007 14:39
Dnia 15.10.2007 o 14:37, Kifa napisał:

Ok, cóż, ja nadal nie zgadzam się tak do końca z wydawaniem multijęzycznych wersji gier, bo kiedyś jakoś wystarczała angielska, i ludzie żyli... No ale widać czasy się zmieniają i każdy chce mieć wszystko w swoim własnym języku

Tak jest przynajmniej od 1997 roku (na konsolach).

Kifa
Gramowicz
15/10/2007 14:37

Ok, cóż, ja nadal nie zgadzam się tak do końca z wydawaniem multijęzycznych wersji gier, bo kiedyś jakoś wystarczała angielska, i ludzie żyli... No ale widać czasy się zmieniają i każdy chce mieć wszystko w swoim własnym języku (lenistwo? duma? coś-innego-co-mi-umyka?) - można i tak. Zaiste, nawet w kilku grach na GBA, które posiadam, można wybrać język (zwykle wymienione angielską, francuską, hiszpańską i niemiecką, a w NFS:Carbon także włoską), więc pewnie coś w tym jest. Chociaż ja gdybym miał wybrać między wycięciem innych języków a obcinaniem "treści" gry, wybrałbym zdecydowanie to pierwsze. No ale, kwestia gustu chyba... A nawiązując do tego co napisał Hallas - też to zauważyłem - ludzie na gwałt spieszą się do każdej nowości która wychodzi na rynek, bez zapoznania się z recenzjami, bez poznania dema - po co? Żeby się pochwalić że ma się grę wcześniej niż znajomi? Albo wcześniej zacząć trenować multi? Nie wiem - dla mnie to niezdrowe, z resztą - z tymi naprawdę dobrymi grami jest jak z winem - im dłużej się uleżą i obrosną w dodatki i łatki, tym są lepsze. A nawet bez dodatków często nadal jest to prawdziwe stwierdzenie... ;)

hallas
Gramowicz
15/10/2007 14:20
Dnia 15.10.2007 o 14:14, Grz3chu napisał:

tak i dlatego poczekacie pół roku dłużej

Jakikolwiek ma to związek z tym co komentowałeś...A śpieszysz się gdzieś? Czy ta gra ma boski multi i już, teraz, szybko trzeba zacząć w nią grać by mieć równe szanse z innymi?Ja wiem - posiadaczom PS3 się śpieszy bo nie mają w co grać ale innym? Jedynie jakiś pęd za nowościami (idiotyczny).Ja poczekam aż gra ukaże się w tańszej serii bo mi się nie śpieszy choć, jak to mawiają "czas ucieka - dołek czeka".

SadraX
Gramowicz
15/10/2007 14:19

E tam, Ubi Montreal sobie poradzi... Są natchnieni przez Jade ;>

Lowrider6
Gramowicz
15/10/2007 14:19

co tam konsole dobrze że z wersja na PC nie ma problemów

Grz3chu
Gramowicz
15/10/2007 14:14
Dnia 15.10.2007 o 14:07, Mr Black napisał:

Widzicie jakie super te konsole :) Na kompie takich problemów nie ma. I pamięci więcej i jak brakuje miejsca to można dać 2 albo i 3 DVD i grę normalnie na dysku zainstalować. Za to lubię pecety :).

tak i dlatego poczekacie pół roku dłużej

Mrocz
Gramowicz
15/10/2007 14:14

Piwo dla master962!... Wreszcie ktoś to powiedział :P. Prawda jest taka, że PeCet robi problemy osobom, które się najwyraźniej w świecie na komputerze nie znają... Od długiego czasu gram na kompie bez żadnych problemów. A do tego dochodzi wygoda posiadania maszyny do wszystkiego... :] Od filmów, przez pracę aż po gry... A co do premiery Assasin Creed na PC w 2008 roku to nic takiego nie słyszałem, a nawet jeśli to tylko lepiej, bo opracują ten tytuł... :P Za to nie będzie doczytywania terenu jak to jest w Oblivionie na Xkloca czy na PS 3. Nie jestem pewien czy na Soniaczu to występuje, ale na PC nie...

Mikor78
Gramowicz
15/10/2007 14:10
Dnia 15.10.2007 o 10:06, Crolug napisał:

Pamiętam czasy domorosłych specjalistów, którzy tak kroili gry na Commodore 64, co by na kasecie dało się odpalić. Odpalał się początek, jeden, dwa poziomy i gra przestała działać. Taki mały bubelek. Mój kumpel nabył Last Ninja bodaj na giełdzie i się wielce zdziwił :D. Ech, to były czasy... ~_~

Sam tak kroiłem gry z dyskietki na kasete za pomoca replaya (chyba tak sie ten sprzecior nazywal)a że jak gra chciała sie dograć, no to przy jak się nie miało stacji dysków, to był zwis :)

hallas
Gramowicz
15/10/2007 14:10

Myślę, że chyba nie będzie dobrze jak oświecał cię będzie fanboy więc ja ci odpowiem.W takiej Anglii żyje wielu ludzi - wiele narodowości, wiele języków. Dlatego też gry są wydawane w wielu językach jednocześnie (a MoH:Airborne na PC miał nawet polską lokalizację).Poza tym tłoczy się wszytko w jednym kraju ale produkt jest sprzedawany jednocześnie w kilku. Od dawna gry na konsolach mają różne wersje językowe a jak pamiętam były to najczęściej: angielska, francuska, hiszpańska, niemiecka. Cztery podstawowe. By wydać grę w jednym z tych krajów wystarczyło zamówić odpowiednią ilość sztuk i viola - jest!

milten6
Gramowicz
15/10/2007 14:09

A już ruszyły pre-ordery, oj Ubi :P.

BigM
Gramowicz
15/10/2007 14:07

Widzicie jakie super te konsole :) Na kompie takich problemów nie ma. I pamięci więcej i jak brakuje miejsca to można dać 2 albo i 3 DVD i grę normalnie na dysku zainstalować. Za to lubię pecety :).

master_matrox
Gramowicz
15/10/2007 14:04

Cóż, newsik troszkę przestarzały, bo czytałem o tym już kilka dni temu, ale mniejsza o to ;)Mam nadzieję, że Ubisoft poradzi sobie z tymi problemami. Ma spore doświadczenie, więc nie ma się co obawiać :P

Gregario
Gramowicz
15/10/2007 13:53
Dnia 15.10.2007 o 12:20, gracz 155 napisał:

ale są inne problemy które mają pecetowcy (mało RAM, słaba karta,za słaby procesor)(konsolowcy nie muszą się i to martwić) według mnie PC to najbardziej problemowa platforma do grania więc gdy wyjdzie na PC problemów pewnie będzie więcej niż na konsolach a co do problemów na xboxa po co aż 5 wersji językowych nie mogą wydać 5 odzielnych wersji ???

i to jest ciągły argument fanów konsol :| są PC i PC tak jak samochody trudno wystartować Fiatem 126p w wyścigu F1 tak samo jest z PC są PC do grania, multimedialne, do przeglądania internetu i do pisania itd. więc może nie generalizujmy wszystkich PCów

Gregario
Gramowicz
15/10/2007 13:45
Dnia 15.10.2007 o 12:07, hallas napisał:

> dobrze że na PC nie ma takich problemów :) PC będzie potrzebowało "tylko" kilkunastu GB na twardzielu... a gra pewnie ukarze się na 2xDVD lub 3xDVD.

tak jak większość nadchodzących gier :]

Corvus92
Gramowicz
15/10/2007 13:41
Dnia 15.10.2007 o 13:28, Grz3chu napisał:

> dobrze że na PC nie ma takich problemów :) to niby dlaczego przenieśli premierę na początek 2008 hmm :) ?

Bo trzeba to dopracować zeby odpalilo na slabszych komputerach (czyzby 7600 juz nie starczal?)

Hoxaver
Gramowicz
15/10/2007 13:36

Czy premiera gry na PC będzie w późniejszym terminie. Jak tak to kiedy?

Grz3chu
Gramowicz
15/10/2007 13:28
Dnia 15.10.2007 o 12:06, master962 napisał:

dobrze że na PC nie ma takich problemów :)

to niby dlaczego przenieśli premierę na początek 2008 hmm :) ?

Kifa
Gramowicz
15/10/2007 13:04

Makratos - nie rozumiem do końca Twoje argumentu że "im więcej języków na płycie tym lepiej dla wszystkich i mniej zabawy z lokalizacjami. Jakbyś nie zauważył, to "lokalizacja" to właśnie tłumaczenie gry na określony język. Skoro tak czy tak trzeba je zrobić, to czemu wszystko pcha się na jedną płytę, zamiast zrobić różne wydania? Nie widzę ani jednego logicznego powodu, by pchać wszystko do jednej edycji i potem chwalić się, jak to dużo nasza gra zajmuje... Może mnie oświecisz?

Klimos
Gramowicz
15/10/2007 12:58
Dnia 15.10.2007 o 11:31, Kifa napisał:

Przy odpowiedniej strategii cenowej mogłoby to nawet podbić wyniki sprzedaży i zrekompensować koszty utworzenia dodatkowych matryc dla innych wersji językowych. Nie uważacie, że to dziwne?

Zwłaszcza, że matryca nie jest wieczna i starcza zazwyczaj do wybicia kilkudziesięciu tysięcy płyt. Aż tak niskiej sprzedaży producenci chyba nie oczekują. W żadnym z krajów, dla których gra została zlokalizowana.

hallas
Gramowicz
15/10/2007 12:31
Dnia 15.10.2007 o 12:20, gracz 155 napisał:

)(

Ciekawy znak ale nie bardzo wiem co oznacza.

Dnia 15.10.2007 o 12:20, gracz 155 napisał:

nie muszą się i to martwić) według mnie PC to najbardziej problemowa platforma do grania więc gdy wyjdzie na PC problemów pewnie będzie więcej niż na konsolach

No niestety - taka jest prawda.

Dnia 15.10.2007 o 12:20, gracz 155 napisał:

a co do problemów na xboxa po co aż 5 wersji językowych nie mogą wydać 5 odzielnych wersji ???

Tam Europa i gry muszą być wydane po europejsku.

Makratos
Gramowicz
15/10/2007 12:30
Dnia 15.10.2007 o 11:49, siepu napisał:

Hyh, co do tego braku miejsca kwestia jest prosta - producentom zwyczajnie nie starcza czasu na odpowiednią optymalizacje wszystkiego, bo po co, jak i tak się zmieści a terminy gonią. A tu zonk :) Śmieszyło mnie to przy Heavenly Sword (gdzie ścieżka dźwiękowa zajmuje bodaj 17 giga), będzie śmieszyć dalej.

Co do Heavenly Sword to śmiej się z siebie , bo jestes zwykłą ofiara propagandy przeciw PS3 ,albo czegos w tym stylu.Zacznijmy od tego , że dzwięk zajmuję 11 Giga , składa się na nie 3,5 godziny muzyki oraz 1,5 godziny cut-scenek i 4200 linii dialogów nagranych w 11 językach warto zaznaczyć także , że do czynienia mamy z pełna obsługą 8-kanałowego dźwięku (7.1) w najwyższych standardach kina domowego takich jak DTS HD czy Dolby Digital TrueHD.Dalej 11 giga to tak dużo ?

Hank_Moody
Gramowicz
15/10/2007 12:25

Myślę, że zmieści się na 2xDVD.. W końcu Assassin''s Creed nie powinien zajmować więcej niż Stranglehold:)

gracz_155
Gramowicz
15/10/2007 12:20
Dnia 15.10.2007 o 12:06, master962 napisał:

dobrze że na PC nie ma takich problemów :)

ale są inne problemy które mają pecetowcy (mało RAM, słaba karta,za słaby procesor)(konsolowcy nie muszą się i to martwić) według mnie PC to najbardziej problemowa platforma do grania więc gdy wyjdzie na PC problemów pewnie będzie więcej niż na konsolacha co do problemów na xboxa po co aż 5 wersji językowych nie mogą wydać 5 odzielnych wersji ???

Madoc
Gramowicz
15/10/2007 12:17

no ale kto normalny ma dzisiaj konsolę? wszyscy, Madoc, wszyscy... niestety. niech się zajmą wersja PeCetową! Właśnie, niech sie zajmą! kurde, już do siebie gadam...

Hank_Moody
Gramowicz
15/10/2007 12:16

Ojojoj... mam nadzieję, że Assassin''s Creed jednak wypali :) Bo szkoda było by gry o takim potencjale.

hallas
Gramowicz
15/10/2007 12:07
Dnia 15.10.2007 o 12:06, master962 napisał:

dobrze że na PC nie ma takich problemów :)

PC będzie potrzebowało "tylko" kilkunastu GB na twardzielu... a gra pewnie ukarze się na 2xDVD lub 3xDVD.

R4v
Gramowicz
15/10/2007 12:06
Dnia 15.10.2007 o 11:59, SHADOW-XIII napisał:

bo faktycznie taki problem wydać wersje na X360 w dwóch edyjach: - HDDVD

Kolejny... A na czym niby to HDDVD odtworzysz? Bo ten czytnik co go do Xa sprzedają wyświetla tylko filmy. A 2xDVD może okazać się niemożliwe, jeśli całość odbywa się ciągle na tym samym terenie i wszystko ma być dostępne na raz.

Gregario
Gramowicz
15/10/2007 12:06

dobrze że na PC nie ma takich problemów :)

SHADOW-XIII
Gramowicz
15/10/2007 11:59

bo faktycznie taki problem wydać wersje na X360 w dwóch edyjach:- HDDVD- DVDx2no ale cóż ... leniwi tracą

hallas
Gramowicz
15/10/2007 11:59

To się musiało kiedyś stać... a cały czas żyłem w przekonaniu, że Xpudło ma wbudowany czytnik HD-DVD. Nie ma. No, zaczyna się robić ciekawie.

siepu
Gramowicz
15/10/2007 11:49

Hyh, co do tego braku miejsca kwestia jest prosta - producentom zwyczajnie nie starcza czasu na odpowiednią optymalizacje wszystkiego, bo po co, jak i tak się zmieści a terminy gonią. A tu zonk :) Śmieszyło mnie to przy Heavenly Sword (gdzie ścieżka dźwiękowa zajmuje bodaj 17 giga), będzie śmieszyć dalej.

Makratos
Gramowicz
15/10/2007 11:45
Dnia 15.10.2007 o 11:31, Kifa napisał:

Cóż, jak widać wszystko ma swoje wady. Zaczynając od końca - o problemach z architekturą pamięci w PS3 słyszało się już od chwili premiery (a nawet przed nią, z "przecieków" od posiadających devkity twórców), natomiast kwestia formatu nośników dla X360 - cóż... Jakimś cudem Gears of War mieści się spokojnie w tych 8 GB, a wcale nie wydaje się okrojone ani żeby miało specjalnie "pogorszoną" jakość tekstur. Widać Assasin''s Creed jest albo tak rozbudowany, albo tak przesadnie uszczegółowiono świat gry, że miejsca brakuje. Cóż, wystarczy nieco zredukować i/lub skompresować tekstury i problem powinien się rozwiązać. Za to zastanawia mnie ostatnio implementowanie wielojęzyczności - czy nie prościej wydać grę w kilku wersjach na różnym terytorium? Przy odpowiedniej strategii cenowej mogłoby to nawet podbić wyniki sprzedaży i zrekompensować koszty utworzenia dodatkowych matryc dla innych wersji językowych. Nie uważacie, że to dziwne?

Cóż jedni mają problemy z architektura PS3 drudzy nie , takie konsole pokazują prawdziwy kunszt programistów.Co do języków , to jest jak z filmami , im więcej języków na płycie tym lepiej dla wszystkich i mniej zabawy z lokalizacjami.

Mrocz
Gramowicz
15/10/2007 11:35

Wniosek? Kupcie wersje PC... xD Bo na Kompie takich problemów nie ma :] No dobra tak na serio, to z Xklocem sobie poradzą na bank... choć coś czuje że na 90% wersja okrojona będzie, tak jak Unreal Tournament 3, który nie będzie miał paru map bo nie są wstanie zmieścić się na jednym DVD ^_^. Co do PS 3 najwyżej przesuną premierę...

Makratos
Gramowicz
15/10/2007 11:32
Dnia 15.10.2007 o 10:29, Ciastuś napisał:

na miesiac przed premiera gra nie dziala tak jak powinna, sa problemy z architektura konsoli, i to niby ma byc mniejszy problem? wiesz, mimo wszystko, jednak tyci prosciej wydac gre na 2 x DVD albo zamiast dawac piec jezykow na plycie z gra dac dwa...

Najlepiej to zrobić gre na PC tam na 20 FPS-ów nikt nie kręci nosem , PS3 ma jednak pewne standardy dlatego maja problem , który wymaga rozwiazania.

Kifa
Gramowicz
15/10/2007 11:31

Cóż, jak widać wszystko ma swoje wady. Zaczynając od końca - o problemach z architekturą pamięci w PS3 słyszało się już od chwili premiery (a nawet przed nią, z "przecieków" od posiadających devkity twórców), natomiast kwestia formatu nośników dla X360 - cóż... Jakimś cudem Gears of War mieści się spokojnie w tych 8 GB, a wcale nie wydaje się okrojone ani żeby miało specjalnie "pogorszoną" jakość tekstur. Widać Assasin''s Creed jest albo tak rozbudowany, albo tak przesadnie uszczegółowiono świat gry, że miejsca brakuje. Cóż, wystarczy nieco zredukować i/lub skompresować tekstury i problem powinien się rozwiązać. Za to zastanawia mnie ostatnio implementowanie wielojęzyczności - czy nie prościej wydać grę w kilku wersjach na różnym terytorium? Przy odpowiedniej strategii cenowej mogłoby to nawet podbić wyniki sprzedaży i zrekompensować koszty utworzenia dodatkowych matryc dla innych wersji językowych. Nie uważacie, że to dziwne?

Sephirath
Gramowicz
15/10/2007 10:32

Na szzcescie na jedyną sluszną konsolę gra wychodzi na wiosnę. Po etapie bugów ;>

Ciastus1
Gramowicz
15/10/2007 10:29
Dnia 15.10.2007 o 10:15, Makratos napisał:

Czyli wersja na PS3 , ma mniejszy problem , odkryją co robią żle , albo sie poradza sony i będzie wszystko grało;)

na miesiac przed premiera gra nie dziala tak jak powinna, sa problemy z architektura konsoli, i to niby ma byc mniejszy problem?wiesz, mimo wszystko, jednak tyci prosciej wydac gre na 2 x DVD albo zamiast dawac piec jezykow na plycie z gra dac dwa...

EmperorKaligula
Gramowicz
15/10/2007 10:17

wywalic wszystkie dodatkowe jezyki i po kolopocie, tylko angielski zostawic.

Makratos
Gramowicz
15/10/2007 10:15

Czyli wersja na PS3 , ma mniejszy problem , odkryją co robią żle , albo sie poradza sony i będzie wszystko grało;)

Makratos
Gramowicz
15/10/2007 10:13
Dnia 15.10.2007 o 10:11, R4v napisał:

Znając trendy na rynku PC to się skończy tak, że wyjdzie na 4 płytach DVD i na dysku zajmie 40GB :P

Raczej ją okroją :)

Makratos
Gramowicz
15/10/2007 10:12
Dnia 15.10.2007 o 10:02, Clawpek napisał:

Houston ! ! We have a problem xD Niech rzucą te konsole i lepiej zajmą się wersją na PC ;P

A zyski ?Z tego co oni zarobią na wersji PC to nawet tej pięknej pani producentce nie starczy na kosmetyczkę.

R4v
Gramowicz
15/10/2007 10:11

Znając trendy na rynku PC to się skończy tak, że wyjdzie na 4 płytach DVD i na dysku zajmie 40GB :P

Crolug
Gramowicz
15/10/2007 10:06

Pamiętam czasy domorosłych specjalistów, którzy tak kroili gry na Commodore 64, co by na kasecie dało się odpalić. Odpalał się początek, jeden, dwa poziomy i gra przestała działać. Taki mały bubelek. Mój kumpel nabył Last Ninja bodaj na giełdzie i się wielce zdziwił :D. Ech, to były czasy... ~_~

Backstabber
Gramowicz
15/10/2007 10:06

Mam cichą nadzieję, że wersja PC okaże się bezproblemowa...

gongal
Gramowicz
15/10/2007 10:05

Heh... Xbox to juz chyba długo z tym nośnikiem nie pociągnie :PEwentualnie zaczniemy dostawać gry na co najmniej dwóch płytach dual layer...

MaQPunisher
Gramowicz
15/10/2007 10:03

Żeby tylko nie okazało się, że wersja na Xboxa jest okrojona... xD

Clawpek
Gramowicz
15/10/2007 10:02

Houston ! ! We have a problem xDNiech rzucą te konsole i lepiej zajmą się wersją na PC ;P