Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Premiera:
23.03.2004
Platforma:
Producent:

O grze

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow to druga odsłona cyklu trzecioosobowych skradanek autorstwa firmy Ubisoft zapoczątkowanego w 2002 roku. Pełnoprawna kontynuacja Tom Clancy's Splinter Cell została wydana dwa lata po premierze oryginału w wersjach na PC oraz konsole PlayStation 2, Xbox i Game Boy Advance

Głównym bohaterem Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow jest znany z debiutanckiej części serii agent elitarnej jednostki Sam Fisher. Kampania fabularna składa się z szeregu powiązanych ze sobą misji, w trakcie których wspomniany protagonista wykonuje niebezpieczne misje rozgrywające się w różnych zakątkach świata. Podczas rozgrywki trafiamy między innymi do ambasady amerykańskiej w Timorze Wschodnim czy też działamy na terenie pociągu ekspresowego zmierzającego do Nicei we Francji. Wszystko po to, aby nie doprowadzić do globalnego zagrożenia bioterrorystycznego. 

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow to gra, w której esencję zabawy stanowi umiejętne pozostawanie w ukryciu. Gracze mogą przenikać obok niczego niespodziewających się strażników lub eliminować ich bez wzbudzania jakichkolwiek podejrzeń w szeregach nieprzyjaciela, robiąc użytek z dostępnych rodzajów broni palnej i gadżetów. Nieustannie muszą mieć na uwadze poziom wykrycia, by nie doprowadzić do wszczęcia alarmu. 

W momencie oficjalnej premiery w 2004 roku gra Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow prezentowała niezwykle wysoką jakość wykonania. Wówczas na uwagę zasługiwały nie tylko starannie zaprojektowane, bogate w detale lokacje, ale i umiejętna gra światła i cienia budująca zarówno odpowiednią atmosferę, jak i stanowią nieodłączny element rozgrywki, bowiem dzięki temu gracz mógł nieustannie znajdować miejsca, w których mógł ukryć się przed wrogami.

Wymagania sprzętowe

system operacyjny Windows 7 lub nowszy, procesor Intel Pentium III lub AMD Athlon, 1.4 GHz (zalecane Intel Pentium IV lub AMD Athlon 2,2 GHz), 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB VRAM zgodna z DirectX 8,1 (zalecane 128 MB VRAM), DirectX 8,1, 5 GB wolnego miejsca na dysku twardym, karta dźwiękowa zgodna z DirectX 8,1 (zalecane EAX 2.0 lub nowszy)