Ghost of a Tale
O grze
Ghost of a Tale to skradankowe RPG akcji z perspektywy trzeciej osoby. Została ona wydana na PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Switch. Fundusze potrzebne na stworzenie tytułu udało się pozyskać dzięki zbiórce crowdfundingowej.
Głównym bohaterem Ghost of a Tale jest Tilo, mysz i minstrel uwikłany w skomplikowaną intrygę. Akcja rozgrywa się w średniowieczu, lecz nie jest to okres znany z podręczników do historii, bowiem tutaj zaprezentowano jego alternatywną wersję - wszystkie lokacje, które odwiedzamy podczas rozgrywki są zamieszkiwane wyłącznie przez zwierzęta.
Ghost of a Tale oferuje mechanikę rozgrywki skupiającą się na eksplorowaniu świata, przeprowadzaniu dialogów z napotkanymi postaciami, a także walce z przeciwnikami. Gra kładzie mocny nacisk na eliminowanie wrogów bez wzbudzania jakichkolwiek podejrzeń, więc można śmiało uznać, że pod tym względem mamy do czynienia z rasową skradanką.
Za opracowanie Ghost of a Tale odpowiada studio SeithCG na czele którego stanął Lionel „Seith” Gallat, były pracownik doskonale znanych wytwórni filmowych, takich jak Dreamworks czy Universal. To dzięki niemu opisywana produkcja może pochwalić się niezwykle klimatyczną, dopracowaną oprawą wizualną; zajmował się on również projektowaniem tytułu i kodowaniem.





