Office2010

Excel 2010

superbob, 03 kwietnia 2012 16:45 0

Drugim po edytorze tekstu Word 2010, najczęściej używanym składnikiem pakietu biurowego Microsoft Office 2010 jest z pewnością rozbudowany arkusz kalkulacyjny Excel 2010. W swej nowej wersji, podobnie jak pozostałe programy, doczekał się licznych usprawnień oraz nowości dostosowujących go do wciąż rosnących wymagań klientów.

Drugim po edytorze tekstu Word 2010, najczęściej używanym składnikiem pakietu biurowego Microsoft Office 2010 jest z pewnością rozbudowany arkusz kalkulacyjny Excel 2010. W swej nowej wersji, podobnie jak pozostałe programy, doczekał się licznych usprawnień oraz nowości dostosowujących go do wciąż rosnących wymagań klientów.

  • Możliwość dostosowania Wstążek do własnych preferencji i tworzenia niestandardowych kart z własnymi zestawami poleceń.
  • Zmienione, bardziej przejrzyste i oferując więcej funkcji menu Plik.
  • Możliwość wypełniania etykiet tabel przestawnych. Nowe narzędzia wizualnego filtrowania tabel przestawnych.
  • Ulepszony interfejs, dodatkowy tryb działania, oparty na algorytmach genetycznych i nowe opcje optymalizacji globalnej modułu Excel Solver.
  • Ułatwiony dostęp do opcji formatowania wykresów.
  • 64-bitowa wersja programu Excel 2010 pozwala na tworzenie skoroszytów wymagających więcej niż 2 GB pamięci.
  • Widok Microsoft Office Backstage, czyli zgrupowanie wszystkich funkcji, które można wykonać na pliku skoroszytu.
  • Bezpieczne otwieranie i przeglądanie dokumentów ze źródeł zewnętrznych w „Widoku chronionym”.
  • Wklejanie z podglądem na żywo.
  • Możliwość prezentowania linii trendów w pojedynczej komórce arkusza bez potrzeby wstawiania odrębnego wykresu.
  • Funkcja Sparklines, dzięki której istnieje możliwość umieszczenia obok znajdujących się danych niewielkiej komórki pokazującej ich wizualną prezentację.
najnowsze