Dwa tygodnie z grą King's Bounty: Legenda

gram.pl
2008/10/06 19:00
0
0

Czasem ktoś zrobi starym graczom miłą niespodziankę. Na przykład odświeży - z szacunkiem a nie arogancją - klasyczny tytuł sprzed lat. Tak właśnie uczyniło studio Katauri, przywracając z otchłani czasu King's Bounty - grę, która była prekursorką nowego nurtu w komputerowych strategiach. Nurtu, z którego wyrasta chociażby seria Heroes of Might and Magic. Wzruszeni i przytłoczeni rozmiarem produkcji Katauri, zatytułowanej po prostu King's Bounty: Legenda, postanowiliśmy poświecić jej dużo uwagi. Na początek zapraszamy na tygodniowy cykl artykułów, które Wam i nam umila oczekiwanie na premierę...

Czasem ktoś zrobi starym graczom miłą niespodziankę. Na przykład odświeży - z szacunkiem a nie arogancją - klasyczny tytuł sprzed lat. Tak właśnie uczyniło studio Katauri, przywracając z otchłani czasu King's Bounty - grę, która była prekursorką nowego nurtu w komputerowych strategiach. Nurtu, z którego wyrasta chociażby seria Heroes of Might and Magic. Wzruszeni i przytłoczeni rozmiarem produkcji Katauri, zatytułowanej po prostu King's Bounty: Legenda, postanowiliśmy poświecić jej dużo uwagi. Na początek zapraszamy na tygodniowy cykl artykułów, które Wam i nam umila oczekiwanie na premierę...

Dwa tygodnie z grą King's Bounty: Legenda

  • Dzień pierwszy: Nie od razu "Hirołsów" zbudowano... - czyli historia tego, jak Jon Van Caneghem dochodził do koncepcji gry doskonałej tworząc King's Bounty
  • Dzień drugi: Chodźmy na wschód, tam musi być jakaś cywilizacja! - czyli opis rozwoju serii King's Bounty na Ukrainie i w Rosji
  • Dzień trzeci: Podróż palcem po mapie - czyli pobieżny opis świata przedstawionego w grze
  • Dzień czwarty: Elfi wilkołak i krasnal w zeppelinie - czyli przegląd ras inteligentnych
  • Dzień piąty: Niezbędnik heroiczny: rycerze - czyli opis klas postaci
  • Dzień szósty: Niezbędnik heroiczny: smoki - czyli wybór co ciekawszych bestyj
  • Dzień siódmy: Niezbędnik heroiczny: księżniczki - czyli przegląd panien, o których rękę bohater może się starać

GramTV przedstawia:

Powyżej napisaliśmy: "na początek" - nie bez powodu. Zaplanowaliśmy bowiem również drugi cykl artykułów, poświęconych tej nietuzinkowej produkcji.

Dzień pierwszy: Duchy Szału - czyli co nieco informacji o potężnych bytach zamkniętych w pewnym unikatowym artefakcie Dzień drugi: ...i butelka rumu! - czyli wycieczka last minute na tropikalne Wyspy Wolności Dzień trzeci: Hej-ho, hej-ho, do przodka by się szło - czyli edukacyjna ścieżka zdrowia w Kordarskim Okręgu Górniczym Dzień czwarty: W krainie Entów i Driad - czyli ekologiczny spacer po zaczarowanych lasach Ellinii Dzień piąty: Księga Śmierci, Księga Życia - czyli ryzykowna wyprawa w zaświaty i z powrotem Dzień szósty: Wstąpił do piekieł, po drodze mu było - czyli relacja na gorąco z włości Szóstego Domu Demonis Dzień siódmy: Bardzo długa bajka - czyli uroczyste zakończenie za pomocą recenzji

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!