Skull and Bones może się podobać. Sporo graczy ma dobre wrażenia po otwartych testach beta

Patrycja Pietrowska
2024/02/12 15:50
6
0

Gracze wymieniają się pozytywnymi wrażeniami po otwartych testach beta Skull and Bones.

Do 11 lutego 2024 roku gracze mieli okazję sprawdzić Skull and Bones w ramach otwartej bety. Miłośnicy pirackich przygód mogli poznawać świat przygotowany przez Ubisoft przed premierą, która nadciąga coraz większymi krokami. Jak się okazuje, wielu zainteresowanych ma całkiem pozytywne wrażenia po testach.

Skull and Bones może się podobać. Sporo graczy ma dobre wrażenia po otwartych testach beta

Pozytywne wrażenia graczy po otwartych testach beta Skull and Bones

Otwarta beta Skull and Bones skończyła się wczoraj (11 lutego 2024), w związku z czym wielu graczy biorących udział w testach zdążyło już podzielić się swoją opinią w sieci. Mając na uwadze wrażenia z zamkniętej bety, która odbyła się pod koniec ubiegłego roku, można było mieć pewne wątpliwości co do tytułu przygotowanego przez Ubisoft. Okazuje się jednak, że entuzjaści pirackich przygód bawili się teraz całkiem nieźle.
Przeglądając wątek związany ze Skull and Bones na Reddicie, łatwo odnaleźć wpisy poświęcone wrażeniom po otwartych testach beta. Jak możemy wyczytać z opinii, gracze widzą w tytule potencjał i nie spodziewali się, że tak dobrze spędza się przy nim czas.
Myślę, że gra ma dobrą bazę do rozwoju, dlatego ma duży potencjał i mam nadzieję, że z czasem będzie dodawana coraz większa zawartość. Obecnie uwielbiam bitwy morskie z moimi towarzyszami.
To przyjemna, relaksująca gra piracka, w której mogę rozwalać inne statki. Świetnie nadaje się do niezobowiązującego grania i relaksu.
Nie jest to dokładnie to, czego oczekiwałem, ale walka była solidna, bronie zróżnicowane, a przemierzanie otwartego oceanu do Indii Wschodnich podczas burzy i pościgu było dla mnie jednym z najlepszych momentów w grach.
Podoba mi się ta gra, ale uważam, że jej cena jest zawyżona. Nie jest ważne, jak długo ją rozwijali, a ile zawartości i funkcji otrzymaliśmy. Wydaje się to być bardzo wtórne i powinno kosztować 40 dolarów.
Oczywiście nie brakuje również sceptyków, którzy nie mają tak dobrej opinii o grze. Nadal pojawiają się głosy o monotonnej i nudnej rozgrywce, a wielu graczy podkreśla, że cena 70 dolarów jest zbyt wygórowana w stosunku do zawartości, jaką oferuje. Jak jednak wspomniał dyrektor generalny Ubisoftu, jego zdaniem Skull and Bones to pełnoprawna gra AAAA, co ma uzasadniać tak wysoką kwotę.
Skull and Bones zadebiutuje 16 lutego 2024 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Przed tym wydarzeniem warto zapoznać się z niedawno zaprezentowanymi planami Ubisoftu na rozwój gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
wolff01
Gramowicz
13/02/2024 00:17
Bruce_666 napisał:

Jak śmiesz krytykować grę AAAA? Za karę na kolach do głównej siedziby ubi i masz oddać im wszystkie swoje oszczędności.

Abstrahując od tego mema, Ubi jest u mnie na czarnej liście za to co zrobili serii Heroes of Might and Magic...

Fun_g_1_2_3
Gramowicz
12/02/2024 18:31
dariuszp napisał:

Na 100% nie wydam 70$ na to co zaprezentowali. A jak ludzie w opiniach mówi że mają DOBRĄ BAZĘ DO ROZWOJU przy cenie 70$ i budżecie AAAA to ja powiem - POWODZENIA. TRZYMAM SIE Z DALEKA!

Czytając, że gra ma "dobrą bazę do zrozwoju" to od razu kojarzy mi się Starfield... Widać, że twórcom brakowało wizji czym ta gra ma być ostatecznie.

S&B beta nie zaoferowała w sumie nic oprócz bitew morskich i modyfikowania wyposażenia statku. Żeby jeszcze bitwy były jakoś imponujące, ale majac startowy statek poziomu 2 z lekka zboczyłem z kursu i trafiłem na statek 10 poziomu. Bez problemu zbiłem mu 1/3 paska, ale dołączył się drugi i już nie miałem szans. Jeśli nie będzie tam walk w stylu legendarnych okrętów z AC4 to gra nie stanowi żadnego wyzwania.

Wykonywanie zadań, szukanie skarbów, handel towarami i ogólnie bitwy morskie oferuje wiele innych gier. Już wolę ponownie wydać 10$ na Sid Meier's Pirates! Tam przynajmniej można podbić miasto, tańczyć czy zakradać się do wrogich miast, a jeszcze dochodzą morale, werbowanie załogi i wybór różnych poziomów trudności.

Emiliano666
Gramowicz
12/02/2024 18:26

Ta gra to AAAA dzielone przez 2. Misje powtarzalne, bezsensowne łażenie po lądzie, uboga fizyka, a  raczej brak fizyki statku. Nic czego nie dało by się poprawić. Trochę za drogo jak na grę która tworzona 10 lat nadal jest niedorobiona.




Trwa Wczytywanie