Twórcy Rise of the Ronin chcą, by kolejna gra „osiągnęła to, czego nie udało się osiągnąć tym razem”

Patrycja Pietrowska
2024/03/28 12:15
0
0

Fumihiko Yasuda i Yosuke Hayashi opowiadają o wnioskach, jakie wyciągnął zespół po pracy nad Rise of the Ronin.

Pod koniec ubiegłego tygodnia na rynku zadebiutowała nowa produkcja studia Team Ninja. Rise of the Ronin spotkało się z całkiem ciepłym przyjęciem wśród krytyków, uzyskując średnią ocen na poziomie 76/100 w serwisie Metacritic. Teraz reżyser gry Fumihiko Yasuda i producent Yosuke Hayashi opowiadają o wnioskach, jakie wyciągnęli po pracy nad grą.

Twórcy Rise of the Ronin chcą, by kolejna gra „osiągnęła to, czego nie udało się osiągnąć tym razem”

Twórcy Rise of the Ronin o wnioskach płynących z pracy nad grą

Serwis VGC przeprowadził z wywiad z twórcami Rise of the Ronin – Fumihiko Yasudą i Yosuke Hayashim. Jak wyjaśnia Yasuda, koncepcja na grę narodziła się około 8 lat temu i wówczas to reżyser dla inspiracji grał w takie tytuły jak Red Dead Redemption czy Assassin’s Creed. Deweloper przyznaje jednak, że pomysł na otwarty świat w Rise of the Ronin stanowił pewne wyzwanie dla studia i ma nadzieję, że przy okazji następnego projektu uda się „osiągnąć to, czego nie udało się osiągnąć tym razem”.
Rise of the Ronin było dla nas dużym wyzwaniem, ponieważ jest to coś, czego do tej pory nie robiliśmy pod względem poziomu swobody i fabuły przy jednoczesnym zachowaniu rozgrywki akcji. Wierzę, że udało nam się zrealizować tę koncepcję i mam nadzieję, że gdy gracze dostaną grę w swoje ręce, będą mogli doświadczyć jej tak, jak to sobie pierwotnie wyobrażaliśmy. – opowiadał portalowi VGC przed premierą gry Yasuda.

Myślę, że w przyszłości naszym wyzwaniem będzie czerpanie z tego i być może osiąganie rzeczy, których nie byliśmy w stanie osiągnąć tym razem, i dalsze budowanie na tej podstawie. – dodaje reżyser Rise of the Ronin.

GramTV przedstawia:

Producent Hayashi dodał podczas rozmowy, że zespół zawsze stara się wykorzystać doświadczenia z pracy nad daną grą przy okazji kolejnych projektów. Jak podkreśla deweloper, twórcy zamierzają wykorzystać wiedzę, którą zebrali podczas powstawania Rise of the Ronin, aby rozwijać dalej swoją pracę. Yasuda wyraził z kolei pewność, że gra będzie atrakcyjna dla fanów produkcji Team Ninja, nawet oferując nieco inny rodzaj rozgrywki, niż to, do czego byli przyzwyczajeni.

Na zakończenie warto przypomnieć, że Rise of the Ronin zadebiutowało 22 marca 2024 roku. Gra jest dostępna wyłącznie na PlayStation 5.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!