Twórcy Cities: Skylines 2 ostrzegają graczy PC przed problemami z płynnością

Mikołaj Ciesielski
2023/10/17 08:10
4
0

Deweloperom ze studia Colossal Order nie udało się osiągnąć „docelowej jakości”.

Pod koniec września poinformowano, że na konsolową wersję Cities: Skylines 2 będzie trzeba poczekać do 2024 roku. Wspomniana produkcja już za tydzień zadebiutuje natomiast na komputerach osobistych. Studio Colossal Order postanowiło natomiast opublikować komunikat, w którym podzieliło się kilkoma ważnymi informacjami. Deweloperzy zapowiadają bowiem, że Cities: Skylines 2 w dniu premiery może mieć problemy z płynnością.

Twórcy Cities: Skylines 2 ostrzegają graczy PC przed problemami z płynnością

W dniu premiery Cities: Skylines 2 może mieć problemy z płynnością – ostrzegają twórcy

W komunikacie opublikowanym m.in. na platformie Steam twórcy Cities: Skylines 2 podkreślają, że zawsze cenili sobie szczerość, dlatego postanowili podzielić się informacjami na temat obecnego stanu gry. Jednocześnie deweloperzy zaznaczyli, że wspomniana produkcja to tytuł „next-genowy” i wymaga „odpowiedniego sprzętu”.

Mając to na uwadze, nasz zespół pracował niestrudzenie, by zapewnić jak najlepsze wrażenia, ale nie udało nam się osiągnąć docelowej jakości. Mimo wszystko uważamy, że w długoterminowej perspektywie, wydanie gry w tym momencie jest najlepszym rozwiązaniem. Jesteśmy dumni z wyjątkowej rozgrywki i funkcji w Cities: Skylines 2 i naprawdę wierzymy, że gra oferuje wspaniałe wrażenia i sprawi Wam przyjemność – poinformowali twórcy.

GramTV przedstawia:

Deweloperom z Colossal Order zależy, by Cities: Skylines 2 osiągnęło swój „pełny potencjał”. W nadchodzących miesiącach studio będzie stale ulepszać grę i regularnie udostępniać aktualizacje, by jak najszybciej osiągnąć satysfakcjonującą – zarówno dla graczy, jak i samych twórców – wydajność.

Na koniec przypomnijmy, że Cities: Skylines 2 zadebiutuje na komputerach osobistych już 24 października 2023 roku, czyli dokładnie za tydzień. Wiosną 2024 roku gra ma natomiast ukazać się na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Najnowsza produkcja studia Colossal Order zmierza również do usługi Xbox Game Pass i PC Game Pass.

Komentarze
4
koNraDM4
Gramowicz
17/10/2023 16:59
Silverburg napisał:

Z takim komunikatem to będą mieć szczęście, jeśli im się koszty produkcji zwrócą.

Szczerze mówiąc myślę, że właśnie im się spokojnie koszty zwrócą. Nie wiem jak ta część ale jedynka nie ma realnej konkurencji do dzisiaj jeśli chodzi o citybuildery w realiach współczesnych, a dwójka już na zwiastunach widać, że poprawiła większość bolączek jedynki (choćby projektowanie dróg w tym ronda czy dodatkowe pasy, sztuczna inteligencja kierowców też widać, że znacząco została rozbudowana) zatem o ile nie będzie to nie grywalne przez optymalizację to w takim razie szybko znajdzie nabywców. Twórcy w komunikacie jedynie wspominają, że nie jest to wciąż poziom, który ich zadowala co może znaczyć cokolwiek od bycia nie grywalną po spełnieniu minimalnych wymagań sprzętowych po działanie w stałych ale jednak tylko 30 klatkach przy minimalnych wymaganiach i rozdzielczości full hd. Sam jestem ciekaw jak mi będzie działać bo mój procesor został wymieniony w zalecanych, a karta jest ponad to co twórcy wymagają więc być może i zdam ci relację choć z zakupem poczekam tydzień by się upewnić, że komunikat nie znaczy jednak iż to niegrywalny tytuł :D

Silverburg
Gramowicz
17/10/2023 14:53
wolff01 napisał:

W sumie lepiej jakby ściemniali jak CD Projekt RED z Cyberpunkiem :D

Silverburg napisał:

Z takim komunikatem to będą mieć szczęście, jeśli im się koszty produkcji zwrócą.

No nie, nie lepiej. Lepiej, jakby się przyłożyli do optymalizacji.

wolff01
Gramowicz
17/10/2023 09:49
Silverburg napisał:

Z takim komunikatem to będą mieć szczęście, jeśli im się koszty produkcji zwrócą.

W sumie lepiej jakby ściemniali jak CD Projekt RED z Cyberpunkiem :D




Trwa Wczytywanie