PUBG zyskuje 80 tys. nowych graczy dziennie po przejściu na free-to-play

Maria Wawrzyniak
2022/08/15 11:30

Przejście gry PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS na model free-to-play okazało się strzałem w dziesiątkę.

Większość z Was na pewno pamięta, że w styczniu bieżącego roku gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, szerzej znana jako po prostu PUBG, przeszła na model free-to-play. Przedstawiciele firmy Krafton, czyli właściciel marki, pochwalił się niedawno wynikami finansowymi oraz kilkoma informacjami na temat przejścia na nowy model płatności. Poniżej znajdziecie szczegóły.

PUBG ma się świetnie po przejściu na free-to-play

Dowiedzieliśmy się, że od momentu zmiany modelu na darmowy z mikropłatnościami, produkcja zyskiwała średnio aż 80 tysięcy graczy dziennie. Warto w tym momencie pamiętać, że nie wszyscy pozostają w grze na dłużej – co nie zmienia oczywiście faktu, iż można to uznać za spory sukces.

Oprócz tego znacząco wzrosły przychody z gry; kwoty wydawane średnio przez jednego użytkownika zwiększyły się o 20%. W pierwszej połowie bieżącego roku korporacja uzyskała przychody w wysokości 729,5 miliona dolarów, co równa się wzrostowi o 3 procent. Zysk natomiast znalazł się na poziomie 338,4 miliona dolarów; to aż o 33 procent więcej niż w roku ubiegłym.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!