Południowoafrykański tor Kyalami był już wcześniej sugerowany jako część nadchodzącej gry wyścigowej Project Motor Racing, ale dopiero teraz deweloperzy pokazali jego szczegóły w pełnej krasie.
Straight4 Studios, odpowiedzialne za produkcję Project Motor Racing, 10 czerwca 2025 roku opublikowało serię oficjalnych obrazów prezentujących tor Kyalami, przygotowany z użyciem technologii skanowania laserowego. To pierwsze publiczne potwierdzenie obecności tego legendarnego, niegdyś goszczącego Formułę 1 obiektu na liście dostępnych tras. Wcześniej widoczny był jedynie na jednym z ujęć z gry, gdzie dostrzec można było charakterystyczny garaż serwisowy.
Project Motor Racing
Twórcy Project Motor Racing prezentują tor Kyalami
Project Motor Racing zaoferuje 27 różnych konfiguracji tras już na premierę tej jesieni, choć dokładna liczba unikalnych lokalizacji torów wciąż pozostaje tajemnicą. Dotychczas twórcy zaprezentowali w akcji m.in. Canadian Tire Motorsport Park i Lime Rock Park, a na okładce gry widnieje legendarny Nürburgring Nordschleife.
Wydawcą gry będzie GIANTS Software, znane z serii Farming Simulator. Już wkrótce ruszyć ma również rekrutacja do programu testowego Factory Driver Program, w ramach którego gracze będą mogli wziąć udział w przedpremierowych testach i przekazać swoje opinie twórcom.
Project Motor Racing
GramTV przedstawia:
Gra określana jest jako „symulacja stawiająca motorsport na pierwszym miejscu” i zaoferuje dziesięć klas wyścigowych. Każda z nich została starannie dobrana, by oddać hołd zarówno współczesnym, jak i historycznym bohaterom torów. Wśród potwierdzonych pojazdów znajdują się nowoczesne hiper samochody klasy LMDh, auta GT3 oraz klasyki, takie jak Morgan Aero 8 GT i TVR T400R. W grze pojawią się także pojazdy od marek takich jak Audi, Lamborghini czy Aston Martin.
Gra ma oferować dynamiczną pogodę, zmienne warunki jazdy, realistyczny proces wysychania toru oraz pełny cykl dnia i nocy, a wszystko to dzięki technologii True2Track od studia Straight4. Początkowo gra miała powstać na silniku Unreal Engine 5, jednak zespół zdecydował się na przejście na autorski silnik GIANTS, ten sam, który napędza serię Farming Simulator. Dodatkowo Project Motor Racing korzystać będzie z nowo opracowanego silnika fizyki Hadron, który ma zapewnić „niespotykany realizm prowadzenia” przy częstotliwości 720 Hz, a także symulację bieżnika opon działającą z prędkością nawet 10 000 Hz.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!