Metal: Hellsinger to FPS z muzyką metalową w tle. Demo na PC i konsolach

DK
2022/06/18 13:30

Rytmiczny tytuł o patroszeniu demonów wypróbujemy za darmo na PC, Xboksie i PlayStation.

Metal: Hellsinger to muzyczny FPS, w którym trafiamy do piekieł i w rytm metalowych kawałków eliminujemy demony. Tytuł ma zadebiutować w połowie września 2022, trafiając na PC i konsole. Tymczasem Studio The Outsiders i wydawca Funcom zapraszają do wypróbowania bezpłatnego dema strzelanki.

Metal: Hellsinger to FPS z muzyką metalową w tle. Demo na PC i konsolach

Siej panikę w zastępach demonów i diabłów, patrosząc je na ośmiu poziomach piekieł. Metal: Hellsinger to rytmiczny FPS pełen potwornych wrogów, potężnych broni i metalowych kawałków. Wyrusz w piekielną podróż, której cel jest tylko jeden, ale za to najwspanialszy: zemsta.

GramTV przedstawia:

Demo umożliwia przejście krótkiego samouczka i wypróbowanie jednego poziomu, na końcu którego czeka nas walka z bossem. Zainteresowanych przetestowaniem gry na platformie PC odsyłamy na stronę tytułu na Steamie – tam znajdziecie zielony przycisk “pobierz”. Na PlayStation 5 wersja demonstracyjna strzelaniny czeka na Was pod tym adresem, a na Xboksy – tutaj.

Komentarze
2
Niakadan
Gramowicz
18/06/2022 16:38
dariuszp napisał:

Była już gra tego typu. 

BPM: Bullets Per Minute

https://www.youtube.com/watch?v=YvExUc54HUg

I była raczej średnia. I spodziewam się również średniaka po tym.

Główny problem z BPM był taki że wcale nie strzelało się do rytmu. Po pierwsze muzyka była słabo przygotowana. Po drugie rytm muzyki nie grał z rytmem bronii. Więc jak się miało np shotgun to się relatywnie długo czekało pomiędzy strzałami. Czego efektem było to żę się używało bronii która ma dużo amunicji i może strzelać szybko. 

A jak się znalazło minigun to się przechodziło całą gre na raz chyba że wpadliśmy w przepaść. 

I patrząc na ten gameplay wydaje mi się że nie jest lepiej. Możliwe że jest nawet gorzej. Bo to metal. 

Akurat rytm w Metal Hellsingeru pasuje  gra jest o wiele lepsza od BPM i mam nadzieje że szybko nie umrze jak BPM 

dariuszp
Gramowicz
18/06/2022 15:09

Była już gra tego typu. 

BPM: Bullets Per Minute

https://www.youtube.com/watch?v=YvExUc54HUg

I była raczej średnia. I spodziewam się również średniaka po tym.

Główny problem z BPM był taki że wcale nie strzelało się do rytmu. Po pierwsze muzyka była słabo przygotowana. Po drugie rytm muzyki nie grał z rytmem bronii. Więc jak się miało np shotgun to się relatywnie długo czekało pomiędzy strzałami. Czego efektem było to żę się używało bronii która ma dużo amunicji i może strzelać szybko. 

A jak się znalazło minigun to się przechodziło całą gre na raz chyba że wpadliśmy w przepaść. 

I patrząc na ten gameplay wydaje mi się że nie jest lepiej. Możliwe że jest nawet gorzej. Bo to metal.