Helldivers 2 wciąż radzi sobie świetnie na Steam. Liczba graczy robi wrażenie

Mikołaj Ciesielski
2024/03/11 14:30
5
0

Najnowsza produkcja Arrowhead Game Studios cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród użytkowników platformy Valve.

Kilka dni temu dzięki staraniom graczy do Helldivers 2 w końcu zawitały mechy. To jednak nie koniec atrakcji, ponieważ – zgodnie z zapowiedziami – kooperacyjna strzelanka od Arrowhead Game Studios doczeka się wkrótce kolejnych nowości. Nic więc dziwnego, że wspomniany tytuł wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony użytkowników, co potwierdzają m.in. wyniki aktywności na Steam.

Helldivers 2 wciąż radzi sobie świetnie na Steam. Liczba graczy robi wrażenie

Helldivers 2 nadal notuje bardzo dobre wyniki aktywności na Steam

Według danych dostępnych na SteamDB, w szczytowym momencie ostatniej doby w Helldivers 2 na Steam grało w jednej chwili ponad 411 tysięcy osób. Niewiele zabrakło więc do wyrównania rekordu sprzed 16 dni. Wówczas najnowszą produkcję Arrowhead Game Studios uruchomiło jednocześnie blisko 459 tysięcy użytkowników platformy Valve.

GramTV przedstawia:

Nawet teraz Helldivers 2 może pochwalić się pokaźną liczbą graczy na Steam. W chwili pisania tej wiadomości przy kooperacyjnej strzelance czas spędza ponad 150 tysięcy użytkowników platformy Valve. Niewykluczone, że drugie tyle osób gra obecnie w najnowszą produkcję Arrowhead Game Studios na PlayStation 5.

Na koniec przypomnijmy, że Helldivers 2 dostępne jest na komputerach osobistych oraz PlayStation 5. Jeśli natomiast jesteście ciekawi naszej opinii na temat najnowszej produkcji Arrowhead Game Studios, to zapraszamy Was do lektury: Recenzja Helldivers 2 - razem, ogniem, w słusznej sprawie!

Komentarze
5
maszynypancerne
Gramowicz
15/03/2024 09:40

Gra dobra, ale tak pobudowana że nie chce się grać, dlatego też sprzedałem tego bubla. Zostali najwytrwalsi, ale czy długo to będzie trwało? Jak gra ma wyglądać tak teraz , będą dodawać karnety z pelerynami, emotkami i takimi bzdurami to w wielu grach jest to samo. Wolę ten czas poświęcać Warframe niż temu.

dariuszp
Gramowicz
13/03/2024 07:39
swgs napisał:

Właśnie denerwuje mnie to, że gra nie posiada "level block" gdy dobiera się pug. Zawsze wygląda to tak, jakby serwer i gra wymuszała granie z nisko poziomowymi graczami.

dariuszp napisał:

Radzi sobie bo gra jest dobra. Sam niemal codziennie po pracy sobie odpalam z jedną czy dwie trudniejsze misje.

Niestety odkąd są meczy coraz częściej nisko-poziomowe nooby się biorą za trudne misje a te z kolei zamieniają się w koszmar. Więcej jak raz nie dość że wszyscy ginęli to zużyli wszystkie tokeny i musiałem sam się ewakuować.

Fajniej było jak głównie wysoko-levelowi ludzie ze sprzętem robili trudniejsze misje. Przykładowo jak idziemy na automaty to biorę sobie Spear a reszta oddziału mnie po prostu osłania. I wykańczam wszystkich ciężkich przeciwników i bazy z daleka. Musimy podchodzić tylko jak bug który męczy Spear sprawia że nie można locka nabrać.

Do tego railgun i laser z orbity i nic nie jest nam straszne.

Na ogół tak nie było. Od czasów mechów są bardziej odważni bo nie wiedzą jak popsute są mechy i jak słabe. Już pomijając jak są słabe - wsiądź do mecha. Zrób gwałtowny skręt w prawo myszką. Tak by mech zaczął się obracać. I strzel rakietą.

Co się dzieje? Gra spawnuje rakietę wewnątrz mecha i niszczy go zabijając Cię :-) Już ze 2x się na to nadziałem niewiedząc co się dzieje. Teraz jestem w stanie to powtórzyć. Mech używam ostrożnie na ogół żeby iść w kierunku lądowiska albo by bronić lądowisko. 

swgs
Gramowicz
12/03/2024 17:07
dariuszp napisał:

Radzi sobie bo gra jest dobra. Sam niemal codziennie po pracy sobie odpalam z jedną czy dwie trudniejsze misje.

Niestety odkąd są meczy coraz częściej nisko-poziomowe nooby się biorą za trudne misje a te z kolei zamieniają się w koszmar. Więcej jak raz nie dość że wszyscy ginęli to zużyli wszystkie tokeny i musiałem sam się ewakuować.

Fajniej było jak głównie wysoko-levelowi ludzie ze sprzętem robili trudniejsze misje. Przykładowo jak idziemy na automaty to biorę sobie Spear a reszta oddziału mnie po prostu osłania. I wykańczam wszystkich ciężkich przeciwników i bazy z daleka. Musimy podchodzić tylko jak bug który męczy Spear sprawia że nie można locka nabrać.

Do tego railgun i laser z orbity i nic nie jest nam straszne.

Właśnie denerwuje mnie to, że gra nie posiada "level block" gdy dobiera się pug. Zawsze wygląda to tak, jakby serwer i gra wymuszała granie z nisko poziomowymi graczami.




Trwa Wczytywanie