Final Fantasy XVI otrzyma dodatkowy poziom trudności w trybie Nowa Gra Plus

Mikołaj Ciesielski
2023/06/19 12:50
1
0

Coś dla fanów prawdziwych wyzwań.

Final Fantasy XVI ma zapewnić next-genową immersję dzięki możliwościom PlayStation 5. Od tygodnia posiadacze najnowszej konsoli Sony mogą testować wersję demonstracyjną nadchodzącej odsłony serii Final Fantasy. Sama gra ma natomiast zadebiutować już za kilka dni. Dlatego też Square Enix postanowiło podzielić się dodatkowymi informacjami na temat trybu Nowa Gra Plus, za którego sprawą – jak się okazuje – gracze odblokują dodatkowy poziom trudności.

Final Fantasy XVI otrzyma dodatkowy poziom trudności w trybie Nowa Gra Plus

Nowa Gra Plus w Final Fantasy XVI odblokuje poziom trudności o nazwie „Final Fantasy Mode”

Hiroshi Taka – reżyser gry – w rozmowie z serwisem IGN poinformował, że przy pierwszym podejściu do Final Fantasy XVI gracze będą mogli wybrać tryb skoncentrowany na akcji oraz tryb skupiający się na fabule. Natomiast w momencie, w którym użytkownicy ukończą produkcję na jednym z wymienionych poziomów, odblokują dostęp do Nowej Gry Plus, zachowując przy tym zdobyte umiejętności ekwipunek.

Nowa Gra Plus pozwoli natomiast rozpocząć zabawę na poziomie trudności „Final Fantasy Mode”, za którego sprawą Final Fantasy XVI „stanie się jeszcze trudniejsze”. Hiroshi Taka zapowiada, że we wspomnianym trybie wrogowie będą nie tylko bardziej wymagający, ale będą również pojawiać się w zupełnie nowych miejscach. Dodatkowo gracze będą mieli okazję zmierzyć się z zupełnie nowymi typami oponentów.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy, że Final Fantasy XVI zadebiutuje już 22 czerwca wyłącznie na PlayStation 5. Nadchodząca odsłona serii Final Fantasy dostępna będzie w polskiej wersji językowej (napisy). Zgodnie z przekazanymi informacjami, z czasem produkcja Square Enix ma doczekać się również wersji na komputery osobiste.

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
19/06/2023 13:05

Widziałem jakiś materiał gdzie to pokazywali. Wchodzili do tej samej lokacji na różnych poziomach i na wyższym byli np. przeciwnik na środku pokoju był inny, bardziej wymagający. Fajna koncepcja żeby trochę odświeżyć drugiej przejście. 

Grałem w demo i byłem przyjemnie zaskoczony. System walki jest dużo lepszy niż w FF 15 czy Stranger in Paradise. To już jest typowa gra akcji. Podoba mi się że przeciwnicy mają swoje skille i rotacje. 

Fabuła mnie zaskoczyła w przyjemny sposób. 

Ogólnie po ograniu demo grę już zakupiłem na PS5 :-)