Firma nie planuje podwyżek i zmienia podejście do rynku.
Capcom podsumował ostatni rok fiskalny dzieląc się wnioskami podczas sesji Q&A dla inwestorów. Firma skupiła się na wynikach sprzedaży, polityce cenowej oraz planach inwestycyjnych. Padły również istotne informacje na temat zmian w klasyfikacji sprzedaży cyfrowej – zwłaszcza w kontekście premiery Nintendo Switch 2.
Capcom
Capcom – bez podwyżek cen i z naciskiem na cyfrową dystrybucję
Japoński wydawca nie zamierza podnosić cen nowych gier, uznając obecne widełki za „odpowiednie”. Zadowolenie z wyników Dragon’s Dogma 2 i dobre przyjęcie Street Fightera 6 (sprzedanego w 5 mln egzemplarzy) utwierdzają firmę w obranym kierunku.
Sprzedaż cyfrowa na PC odpowiada już za około 50% całkowitej dystrybucji, a Capcom oczekuje dalszego wzrostu. W związku z tym firma zapowiedziała, że tzw. Key-Cards (kartridże z kodem do pobrania) na Switcha 2 będą zaliczane do cyfrowej sprzedaży – mimo fizycznej formy nośnika.
GramTV przedstawia:
Pytania i odpowiedzi dotyczące Capcom FY25
Celem jest zatrudnienie 150 nowych absolwentów w każdym roku fiskalnym
Obecne ceny nowych tytułów są odpowiednie
Oczekuje się poprawy wskaźnika 50% jednostek cyfrowych PC
Karty kluczy Switch 2 są liczone jako jednostki cyfrowe
Zadowolenie z Dragon's Dogma 2
Inwestowanie ~402 mln USD w badania i rozwój ( +19 %)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!