Capcom komentuje ceny gier i sprzedaż cyfrową. Poznaliśmy stanowisko po premierze Nintendo Switch 2

Mikołaj Berlik
2025/06/11 11:45
0
0

Firma nie planuje podwyżek i zmienia podejście do rynku.

Capcom podsumował ostatni rok fiskalny dzieląc się wnioskami podczas sesji Q&A dla inwestorów. Firma skupiła się na wynikach sprzedaży, polityce cenowej oraz planach inwestycyjnych. Padły również istotne informacje na temat zmian w klasyfikacji sprzedaży cyfrowej – zwłaszcza w kontekście premiery Nintendo Switch 2.

Capcom
Capcom

Capcom – bez podwyżek cen i z naciskiem na cyfrową dystrybucję

Japoński wydawca nie zamierza podnosić cen nowych gier, uznając obecne widełki za „odpowiednie”. Zadowolenie z wyników Dragon’s Dogma 2 i dobre przyjęcie Street Fightera 6 (sprzedanego w 5 mln egzemplarzy) utwierdzają firmę w obranym kierunku.

Sprzedaż cyfrowa na PC odpowiada już za około 50% całkowitej dystrybucji, a Capcom oczekuje dalszego wzrostu. W związku z tym firma zapowiedziała, że tzw. Key-Cards (kartridże z kodem do pobrania) na Switcha 2 będą zaliczane do cyfrowej sprzedaży – mimo fizycznej formy nośnika.

GramTV przedstawia:

Pytania i odpowiedzi dotyczące Capcom FY25

  • Celem jest zatrudnienie 150 nowych absolwentów w każdym roku fiskalnym
  • Obecne ceny nowych tytułów są odpowiednie
  • Oczekuje się poprawy wskaźnika 50% jednostek cyfrowych PC
  • Karty kluczy Switch 2 są liczone jako jednostki cyfrowe
  • Zadowolenie z Dragon's Dogma 2
  • Inwestowanie ~402 mln USD w badania i rozwój ( +19 %)
Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!