Assassin’s Creed Shadows bez 60 FPS na konsolach Xbox Series S

Patrycja Pietrowska
2025/03/08 11:00
2
0

Informacje dla graczy konsolowych.

Jakiś czas temu poznaliśmy dokładną godzinę premiery Assassin’s Creed Shadows. Dowiedzieliśmy się również, że pierwsze DLC zabierze graczy na wyspę, gdzie „odzyskają zaginiony skarb”. Teraz natomiast deweloperzy podzielili się informacjami, które mogą zainteresować użytkowników konsol.

Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

Assassin’s Creed Shadows zaoferuje 30 FPS na Xbox Series S

Na oficjalnej stronie Ubisoftu pojawiły się nowe informacje związane z Assassin’s Creed Shadows. Tym razem twórcy podzielili się wieściami dotyczącymi konsol, na które zmierza produkcja. Jak się okazuje, posiadacze Xbox Series S nie będą mogli cieszyć się rozgrywką w 60 FPS.

Z radością potwierdzamy, że zarówno PS5, jak i Xbox Series X pozwolą graczom na rozgrywkę w 60 FPS. [...] Na Xbox Series S gra zapewnia wrażenia w 30 FPS. – czytamy na stronie Ubisoftu.

Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

GramTV przedstawia:

Jeśli zaś chodzi o PlayStation 5 i Xbox Series X, Assassin’s Creed Shadows zaoferuje trzy tryby: wydajności, jakości oraz tryb zrównoważony. Szczegółowe informacje znajdują się w tym miejscu.

Odkryj porywający otwarty świat feudalnej Japonii, od spektakularnych miast zamkowych i tętniących życiem portów, po spokojne kaplice oraz spustoszone przez wojnę krajobrazy. Przeżywaj przygody wśród nieprzewidywalnej pogody, zmieniających się pór roku i reaktywnego otoczenia. Wciel się w Naoe, asasynkę shinobi, oraz legendarnego samuraja Yasuke, aby przeżyć ich pasjonujące historie i opanować ich dopełniające się style rozgrywki. Jako Naoe będziesz działać po cichu, aby unikać wykrycia, i polegać na zwinności, aby zmylać swoich wrogów. Jako Yasuke będziesz atakować przeciwników z zabójczą precyzją oraz siłą. – czytamy w opisie gry.

Na zakończenie przypomnijmy jeszcze, że Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 20 marca 2025 roku. Produkcja Ubisoftu zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Komentarze
2
Silverburg
Gramowicz
08/03/2025 11:58

Czy chciało im się zróżnicować działanie gry na ziemniaku i na pozostałych konsolach. Szkoda, że dla twórców Monster Huntera zabieg ten okazał się stratą czasu.

dariuszp
Gramowicz
08/03/2025 11:38

To chyba jasne. Ta konsola ma tyle mocy co konsole poprzedniej generacji. Jeden z największych błędów jakie popełnił Microsoft. Z powodu tej konsoli też nie dostali Baldur's Gate 3 na premierę bo wymagali by gra jednocześnie działała na X i S gdzie S było za słabe by uciągnąć split screen.