Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 znów opóźnione. Grę dokończy inne studio

Mikołaj Ciesielski
2021/02/23 10:00
2
0

Produkcja na pewno nie zadebiutuje w tym roku.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 znów opóźnione. Grę dokończy inne studio

Kolejne złe wiadomości dla graczy, którzy z niecierpliwością czekają na Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Wydawca gry, Paradox Interactive, poinformował, że tytuł nie zadebiutuje na rynku w tym roku, a studio Hardsuit Labs zostaje odsunięte od projektu. Dokończeniem produkcji zajmie się inny, nieujawniony przez wydawcę, zespół deweloperów.

Podjęliśmy trudną decyzję, w wyniku której studio Hardsuit Labs nie będzie kontynuować prac nad Bloodlines 2, co oznacza, że nie wydamy gry w 2021 roku, jak wcześniej planowaliśmy. W tym momencie nie możemy określić daty premiery, więc zdecydowaliśmy, że nie możemy też przyjmować zamówień przedpremierowych” – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Od samego początku ta gra jest dla nas bardzo ważna, to szalenie ambitny projekt. Aby sprostać oczekiwaniom, zrozumieliśmy, że niezbędne są zmiany, a w związku z tym potrzeba też więcej czasu na rozwój gry” – dodaje wydawca.

Warto wspomnieć, że Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 miało pierwotnie zadebiutować na rynku w 2020 roku, ale już w sierpniu deweloperzy oraz wydawca poinformowali, że tytuł trafi do graczy dopiero w 2021 roku.

Tydzień później studio Hardsuit Labs opuściły kluczowe dla projektu osoby – dyrektor kreatywny oraz główny projektant narracji. Nie był to jednak koniec problemów, ponieważ pod koniec października z zespołem pożegnał się kolejny specjalista ds. narracji.

Przypomnijmy, że zgodnie z zapowiedziami Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X. Gra jest pierwszoosobowym RPG i kontynuacją tytułu z 2004 roku.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Crask napisał:

Ja rozumiem że chcieli żeby gra miała jak najwięcej cech wspólnych z kultowym pierwowzorem. Ale akurat kopiowanie wyboistego procesu produkcyjnego Bloodlines mogli sobie darować.

No jak jeszcze pójdą w tym naśladownictwie Troiki dalej i doładują odpowiednio dużo bugów, to dopiero będzie hołd. :)

Crask
Gramowicz
23/02/2021 13:34

Ja rozumiem że chcieli żeby gra miała jak najwięcej cech wspólnych z kultowym pierwowzorem. Ale akurat kopiowanie wyboistego procesu produkcyjnego Bloodlines mogli sobie darować.