Diablo 2 z drugim dodatkiem? David Brevik ujawnia, dlaczego nie powstał

LM
2021/02/15 16:45
3
0

David Brevik powrócił ze wspomnieniami niezrealizowanego rozszerzenia do Diablo 2. Gra z 2000 roku mogła być jeszcze lepsza?

Diablo 2 z drugim dodatkiem? David Brevik ujawnia, dlaczego nie powstałJeśli należycie do grona miłośników marki Diablo, to z otwartymi ramionami przywitaliście w 2001 roku rozszerzenie Diablo 2 zatytułowane Lord of Destruction. Dodatek wprowadził do zabawy dwie nowe klasy postaci, kolejny akt opowieści, usprawnienia interfejsu oraz wsparcie dla wyższej rozdzielczości, ale wcale nie miał zakończyć rozwoju Diablo 2. Już lata temu dowiedzieliśmy się, że Blizzard North szykowało drugie rozszerzenie i chociaż te szczegółowo zaplanowano, to nigdy nie podjęto się realizacji. Dlaczego? Tu przychodzi z odpowiedzią David Brevik.

Wedle dewelopera na zarzucenie pomysłu na drugi dodatek do Diablo wpłynęło kilka czynników. Sam pomysł wydawał się niezły, ale projekt ukończono nie tylko na krótko przed odejściem Brevika, ale posypała się także spora cześć deweloperów Blizzard North. Dodatkowo ekipa pracowała już wtedy nad Diablo 3, a także innym, nieujawnionym wtedy projektem, o którym wiemy już, że miało być Diablo w kosmosie. Ostatecznie drugi dodatek Diablo 2 miał połączyć action-RPG z MMO, ale na swój unikalny sposób.

GramTV przedstawia:

Oczywiście podobne założenia zdaje się przynosić zapowiedziane w 2019 roku Diablo 4, ale Brevik przekonuje, że to, co zaprezentowało Blizzard Entertainment w niczym nie przypomina jego projektu. Cóż, drugi dodatek Diablo 2 pozostał już na dobre wyłącznie na papierze, a sam Brevik raczej nie darzy szczególną sympatią najnowszych projektów Blizzarda. Szkoda, bo chociaż społeczność Diablo 2 pozostaje aktywna do dziś, to z pewnością miałaby jeszcze więcej frajdy z obcowania z klasykiem.

Diablo 2 zadebiutowało na PC w 2000 roku. Od dłuższego czasu w sieci krążą plotki o remake’u tytułu, ale wciąż bez oficjalnego potwierdzenia czy solidnego przecieku. Na szczęście już lada dzień kolejny BlizzCon, więc na nowiny o markach Blizzarda nie będziemy już długo czekać.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
3
Khalid
Gramowicz
16/02/2021 00:22
Norgon napisał:

Porzuć złudną nadzieję, albowiem nie wróci do korzeni. Blizzard to dziś zupełnie inna firma niż jeszcze 10 lat temu. Ludzie, dzięki którym gry były marką samą w sobie już dawno tam nie pracują Kotick zrobił z firmy kombinat z tanią siła roboczą.

petycja ludzi z branży z 2019r

While you’re putting in crunch time, your bosses are ringing the opening bell on Wall Street. While you’re creating some of the most groundbreaking products of our time, they’re pocketing billions. While you’re fighting through exhaustion and putting your soul into a game, Bobby Kotick and Andrew Wilson are toasting to ‘their’ success. They get rich. They get notoriety. They get to be crowned visionaries and regarded as pioneers. What do you get? Outrageous hours and inadequate paychecks. Stressful, toxic work conditions that push you to your physical and mental limits. The fear that asking for better means risking your dream job.”

Dlatego wmurowało mnie w fotel jak przeczytałem wczoraj że Microsoft chce kupić Techland. Całe szczęście  to tylko plotka. To samo często tyczy się firm, które nagle zobaczą dolary i wbijają na giełdę jeśli nadarzy się taka możliwość. Stają się wtedy już tylko nijakie.

Pewnie masz racje co do Diablo IV. No zobaczymy.

Norgon
Gramowicz
15/02/2021 22:14
Khalid napisał:

Sam twierdzę że Diablo + Hellfire i Diablo II z LoD to było naprawdę COŚ. Potem nastała tragiczna trzecia część i czar prysł. Badziew, który ciężko miałem ukończyć chociaż raz. Mam nadzieje, że IV część wróci jednak do korzeni.

Porzuć złudną nadzieję, albowiem nie wróci do korzeni. Blizzard to dziś zupełnie inna firma niż jeszcze 10 lat temu. Ludzie, dzięki którym gry były marką samą w sobie już dawno tam nie pracują Kotick zrobił z firmy kombinat z tanią siła roboczą.

petycja ludzi z branży z 2019r

While you’re putting in crunch time, your bosses are ringing the opening bell on Wall Street. While you’re creating some of the most groundbreaking products of our time, they’re pocketing billions. While you’re fighting through exhaustion and putting your soul into a game, Bobby Kotick and Andrew Wilson are toasting to ‘their’ success. They get rich. They get notoriety. They get to be crowned visionaries and regarded as pioneers. What do you get? Outrageous hours and inadequate paychecks. Stressful, toxic work conditions that push you to your physical and mental limits. The fear that asking for better means risking your dream job.”

Khalid
Gramowicz
15/02/2021 17:11

Sam twierdzę że Diablo + Hellfire i Diablo II z LoD to było naprawdę COŚ. Potem nastała tragiczna trzecia część i czar prysł. Badziew, który ciężko miałem ukończyć chociaż raz. Mam nadzieje, że IV część wróci jednak do korzeni.




Trwa Wczytywanie