Sony zadowolone z nowej marki. Znamy wyniki sprzedaży Ghost of Tsushima

LM
2020/11/12 13:50
0
0

Dobre wieści dla fanów Ghost of Tsushima — komercyjnie gra wypada świetnie i Sony raczej nie zakopie marki.

Nawet jeśli ten rok zaczyna się dla wielu graczy dopiero z dniem premiery nowych konsol, tak deweloperzy od wielu miesięcy dostarczali nam wielu dobrych argumentów, by spędzić czas, grając. Jednym z nich było wydane w lipcu Ghost of Tsushima, które błyskawicznie trafiło do milionów fanów PlayStation i chociaż Sony od początku było zadowolone z wyniku komercyjnego, tak dotąd nie informowało o jego skali. Jednak podczas niedawnego wywiadu dla New York Timesa wskazano, że po nową grę Sucker Punch sięgnęło ponad 5 milionów graczy.

Sony zadowolone z nowej marki. Znamy wyniki sprzedaży Ghost of Tsushima

Dla niezbyt sprawiedliwego porównania warto wspomnieć, że do tej pory seria God of War sprzedała się w 52 milionach egzemplarzy. Ostatecznie taki wynik dla zupełnie nowej marki, to niemal gwarancja kontynuacji, nawet jeśli nie będzie ona bezpośrednia. Tymczasem fani Jina Sakaia mogą bawić się z niedawno udostępnionym, darmowym trybem kooperacji Legends. Ten doczekał się już rozbudowanego raidu, a niewykluczone, że Sucker Punch przygotuje dla nas coś więcej.

GramTV przedstawia:

Ghost of Tsushima ukazało się wyłącznie na konsolach PlayStation 4, ale w produkcję zagramy także na PlayStation 5. Graliście? Jakieś pomysły na ciąg dalszy? Więcej o grze dowiecie się z naszej recenzji.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!