Puste ulice Night City w demie Cyberpunk 2077 to błąd

Mikołaj Ciesielski
2020/08/12 13:40
4
0

Twórcy zapewniają, że w dniu premiery miasto będzie zatłoczone. Nie zabraknie całej masy przechodniów, a ruch uliczny będzie wzmożony.

Studio CD Projekt RED od samego początku przekonywało, że miasto w grze Cyberpunk 2077 będzie żywe i wiarygodne. Niestety wersja demonstracyjna udostępniona przez polskiego dewelopera dla przedstawicieli mediów sprawiła, że wielu graczy zaczęło wątpić w słowa twórców. Fragmenty wspomnianego dema mogliśmy podziwiać na czerwcowym gameplayu, udostępnionym na pokazie Night City Wire. Na materiałach widzimy puste ulice, a miasto wcale nie sprawia wrażenia żywego oraz zatłoczonego. Jak się jednak okazuje, był to po prostu błąd.

Puste ulice Night City w demie Cyberpunk 2077 to błąd

GramTV przedstawia:

Powyższe informacje przekazał niemiecki serwis GameStar. Redakcja ujawniła, powołując się na zapewnienia CD Projekt RED, że udostępniona wersja demonstracyjna była zabugowana, dlatego ruch uliczny był dużo mniejszy, niż pierwotnie planowano. Jednocześnie deweloperzy poinformowali, że w ostatecznej wersji gry będzie nie tylko więcej pojazdów, ale też przechodniów.

Ponadto ujawniono nowe szczegóły dotyczące systemu szybkiej podróży. Pierwotnie studio CD Projekt RED chciało wykorzystać w tym celu miejskie metro. Niestety polski deweloper został zmuszony do zmiany swoich planów. Szybka podróż w Cyberpunk 2077 będzie podobna do tego, co zaoferował graczom Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Cyberpunk 2077 zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Premiera gry zaplanowana jest na 19 listopada bieżącego roku. Produkcja pojawi się również na konsolach nowej generacji.

Jeśli chcecie uzupełnić swoją wiedzę, dotyczącą najnowszego dzieła rodzimego dewelopera lub chcecie zapoznać się ze wszystkimi udostępnionymi dotychczas informacjami na temat gry, to koniecznie zajrzyjcie do naszego artykułu - Wszystko, co wiemy o Cyberpunk 2077.

Komentarze
4
Sanders-sama
Gramowicz
12/08/2020 16:08

"To nie bug, to ficzer"

MiChU_0l7
Redaktor
Autor
12/08/2020 16:00
dariuszp napisał:

Pewnie mieli jakiś problem z technologią tłumu w buildzie i musieli go zredukować/usunąć. 

Pamiętam że jak prasa dostała dostęp do gry to mówili że o ile nie jest tak tłoczno jak w demo z 2018 to nadal jest tłoczno na ulicach. 

Zgadza się. Nie było aż takiego problemu z przechodniami, choć CD Projekt i tak mówi, że ma być ich więcej. Głównym źródłem niepokoju była liczba pojazdów na ulicach, ale jak twierdzą "redzi", będzie to naprawione. :) 

dariuszp
Gramowicz
12/08/2020 15:36

Pewnie mieli jakiś problem z technologią tłumu w buildzie i musieli go zredukować/usunąć. 

Pamiętam że jak prasa dostała dostęp do gry to mówili że o ile nie jest tak tłoczno jak w demo z 2018 to nadal jest tłoczno na ulicach. 




Trwa Wczytywanie