Dlaczego Resident Evil Village nie pojawi się na konsolach obecnej generacji?

Mikołaj Ciesielski
2020/06/16 10:55
1
0

Niestety Resident Evil Village nie pojawi się na PS4 i XONE. Powód? Konsole ósmej generacji rzekomo nie radziły sobie z najnowszym dziełem firmy Capcom.

Na czwartkowym pokazie gier na PlayStation 5 doszło do oficjalnej zapowiedzi Resident Evill Village, której towarzyszył materiał wideo, prezentujący najnowsze dzieło firmy Capcom. Nadchodząca odsłona popularnej serii pojawi się na komputerach osobistych oraz PlayStation 5 i Xbox Series X. Dlaczego pominięto konsole ósmej generacji? Okazuje się, że zarówno PlayStation 4, jak i Xbox One, rzekomo nie posiadały wystarczającej mocy obliczeniowej, która byłaby w stanie utrzymać oprawę graficzną na poziomie satysfakcjonującym twórców.

Dlaczego Resident Evil Village nie pojawi się na konsolach obecnej generacji?

GramTV przedstawia:

Powyższe informacje przekazał użytkownik Twittera o pseudonimie Aesthetic Gamer, publikujący wcześniej różne przecieki, dotyczące serii Resident Evil. Informator twierdzi, że na PlayStation 4 i Xbox One często występowały problemy z opóźnieniem ładowania tekstur. Ponadto Resident Evill Village ma kłaść spory nacisk na eksplorację. Deweloperzy stworzyli duży teren, który na konsolach ósmej generacji musiałby zostać podzielony na mniejsze obszary, oddzielone od siebie ekranami ładowania, co dla twórców było niedopuszczalne.

Wspomniany użytkownik poinformował, że Capcom postanowił porzucić prace nad wersjami dla PlayStation 4 i Xbox One, by zaoferować graczom grę pozbawioną ekranów ładowania oraz z bardziej szczegółową oprawą graficzną. Nie mamy wątpliwości, że decyzja twórców jest słuszna. A jakie jest Wasze zdanie? Zgadzacie się z nami, czy może chcielibyście zobaczyć najnowszą odsłonę serii Resident Evil na konsolach ósmej generacji? Dajcie znać w komentarzach.

Resident Evil Village zmierza na komputery osobiste, a także konsole PlayStation 5 i Xbox Series X. Tytuł ma zadebiutować latem 2021 roku.

Komentarze
1
Sanders-sama
Gramowicz
16/06/2020 12:04

Skoro tak, to lepiej żeby potwory w oddali nie poruszały się w 10 klatkach na sekundę, jak zombie w RE3.

Żenada, której nawet im się w wersji PC nie chciało naprawić.