News

T-Mobile zostało producentem inteligentnej bielizny

Maria Wawrzyniak, 11.02.2020 23:20 2

Tak, bardzo dobrze wiemy, jak to brzmi. Nie, to nie są żarty. T-Mobile naprawdę stworzyło bieliznę – oto Connected Underwear.

T-Mobile oficjalnie zostało producentem inteligentnej bielizny Connected Underwear. Jest to równocześnie zwykły zestaw damsko-męskich majtek wyposażonych w specjalne chipy, a także kampania reklamowa, która ma na celu uświadomić ludziom pewien problem – tak przynajmniej głosi opis filmu prezentującego wynalazek, gdzie czytamy, że do uruchomienia kampanii skłoniły T-Mobile wyniki badania, które wskazują, że aż 55% Polaków w wieku 18-34 lata przyznało, że czuje ignorowanym przez partnera, który zbyt często korzysta ze smartfona. W dużym skrócie: różowa bielizna została wyposażona w kieszonki na chip, który następnie zostaje sparowany z dedykowaną aplikacją na smartfona. Kiedy więc partner nas wyraźnie ignoruje, a większym zainteresowaniem obdarza Facebooka, wystarczy po prostu założyć Connected Underwear, znaleźć się wystarczająco blisko drugiej połówki, a na jej telefonie pojawi się w tym momencie bardzo subtelne powiadomienie.

https://www.youtube.com/watch?v=TTU9fTRHstE https://www.youtube.com/watch?v=Kyi2IWvxmms

Zestaw, w skład którego wchodzą majtki, chipy oraz aplikacja, jest edycją limitowaną (najpewniej na okres Walentynek) i kosztuje 100 złotych. Oczywiście, choć brzmi to absurdalnie, tak warto spojrzeć na sprawę z przymrużonym okiem – w gruncie rzeczy to po prostu kampania reklamowa z poradami dla par, które chcą odbudować intymność w swoim związku, ale niekoniecznie im się to udaje. Na stronie akcji znajdziemy bowiem sporo rad, które wcale nie dotyczą wspomnianego Connected Underwear, a tłumaczą, jakie zdrowe nawyki warto wprowadzić w życie, aby nasza relacja z partnerem znacznie się polepszyła. Czy w ogóle relacja z kimkolwiek.

Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis

najnowsze