Witchfire – dynamiczna strzelanka polskiego The Astronauts powoli nabiera kształtów

LM
2019/12/05 11:15
1
0

Zobacz krótki, ale wypełniony treścią fragment rozgrywki z Dark Souls wśród FPS-ów.

Deweloperzy ze studia The Astronauts podzielili się z nami kolejnymi fragmentami rozgrywki ze swojej najnowszej, zapowiedzianej jeszcze w 2017 roku pierwszoosobowej strzelaniny Witchfire. Ponownie otrzymaliśmy bardzo krótki gameplay, aczkolwiek tym razem upchnięto w nim sporo nowinek, które trafiły do gry na potrzeby Internal Demo 2. Całość wygląda już zdecydowanie lepiej, faktycznie przypomina właściwą rozgrywkę i daje nam pojęcie o tym, czego możemy oczekiwać po finalnej wersji tytułu. Rzućcie okiem na załączony poniżej materiał.

Witchfire – dynamiczna strzelanka polskiego The Astronauts powoli nabiera kształtów

GramTV przedstawia:

Przy okazji na oficjalnym blogu studia szef The Astronauts, Adrian Chmielarz, podsumował ostatnie tygodnie prac nad grą, a także zaznaczył, czym twórcy zajmą się w najbliższym czasie. Podczas prac nad Internal Demo 2 w Witchfire pojawiły się nowe bronie, umiejętności protagonisty, trzy nowe lokacje, sześć rodzajów oponentów z bossem włącznie, a także HUD we wczesnej wersji. Demko zapewnia około kwadrans zabawy dla twórców i chociaż po jego przygotowaniu planowali oni już przeprowadzić mały zewnętrzny test, to ten nastąpi dopiero w pierwszym kwartale 2020 roku, gdy zostanie ukończone Internal Demo 3. Nie wiadomo, czy zostaną w niego włączeni przedstawiciele mediów, gdyż szef The Astronauts wspomina o „zaproszeniu kilku przyjaciół”.

Ostatecznie twórcy są zadowoleni z efektów swojej pracy, chociaż nawet w Internal Demo 2 nie wszystko zagrało, jak należy. Mowa tu o specjalnym systemie ostrzegania gracza o ataku z zaskoczenia. Tak, jeśli zostanie ostrzeżony, to żadne zaskoczenie, ale mechanika ma działać np. przy atakach, które wyprowadzają przeciwnicy za naszymi plecami, co przy perspektywie FPP sprawia, że są dla nas zupełnie niewidoczni. Zdaniem Chmielarza system jest już gotowy w 99%, więc zapewne na kolejnych materiałach będziemy mogli rzucić okiem na jego działanie. Przy okazji szef The Astronauts zaznacza, że chociaż na demku przebieg rozgrywki wygląda liniowo, to w finalnej wersji, będzie wyglądać to nieco inaczej – kolejne szczegóły mamy poznać wkrótce.


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl

Komentarze
1
garfieldgarfield
Gramowicz
05/12/2019 12:26

Na poczatku było bardzo klimatycznie i ciemno, ale teraz wyprali grę  z tych dark-kolorów :/