Star Wars Jedi: Fallen Order na nowym zwiastunie z widowiskowymi walkami

Wincenty Wawrzyniak
2019/09/26 21:20

Zgodnie z obietnicami firma Electronic Arts opublikowała dziś nowy zwiastun Star Wars Jedi: Fallen Order.

Electronic Arts opublikowało właśnie nowy zwiastun gry Star Wars Jedi: Fallen Order (Upadły Zakon), który koncentruje się głównie na dynamicznym przedstawieniu tła fabularnego produkcji. Przypominamy, że najnowsze dzieło od studia Respawn Entertainment zadebiutuje już 15 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One – w Polsce tytuł otrzyma pełną lokalizację. Materiał, który zaraz pokrótce omówimy, możecie obejrzeć poniżej.

Cal Kestis, czyli główny bohater Star Wars Jedi: Fallen Order ucieka przed imperialną inkwizytorką, która poluje na rycerzy Jedi – historia produkcji rozgrywa się bowiem wtedy, gdy rycerze Imperium Galaktycznego wykonują rozkaz 66 imperatora Palpatine, który nakazał wybić wszystkich rycerzy Jedi. Kestis postanowił dołączyć do grupy buntowników – w ten sposób wszystko się rozpoczyna. W trakcie przygody przemierzymy więc zakątki odległej galaktyki i stawimy czoła wielu żołnierzom oraz najróżniejszym potworom – co ciekawe, ze zwiastuna dowiedzieliśmy się, że będzie można ich użyć (a przynajmniej spróbować) jako wierzchowców. Materiał, poza fragmentami dynamicznych walk, zawiera również kilka przerywników filmowych.Star Wars Jedi: Fallen Order na nowym zwiastunie z widowiskowymi walkami

GramTV przedstawia:

Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis.pl

Komentarze
11
Sanders-sama
Gramowicz
28/09/2019 15:26
s1once napisał:

Fallen Order powstaje na Unreal Engine 4, a nie na Frostbite.

A to mój błąd.

Nie mniej, Frostbite czy Unreal a i tak nie ma efektu saberlocków.

s1once
Gramowicz
27/09/2019 21:31
Sanders-sama napisał:
koNraDM4 napisał:
Sanders-sama napisał:
koNraDM4 napisał:
Sanders-sama napisał:

Takie Jedi Academy sprzed tylu lat potrafiło robić efekt zarzących się mieczy gdy się stykają, a ten tutaj Frostbite tyle lat później i takich efektów nie ma.

Myślę, że dodadzą to w jakiejś aktualizacji bądź jeszcze zanim ozłocą tytuł bo wygląda mi to po prostu jak przeoczenie z ich strony, a nie brak umiejętności bądź ograniczenia silnika.

W Battlefrontach też takiej mechaniki nie ma. Ba, tam nawet saber locków nie chciało im się robić.

Ale przypadkiem Battlefrontów nie robiło DICE? W ogóle Battlefronty to dziwne twory, niby ładne, niby jest ten klimat ale na wielu płaszczyznach gra jest płytka. Lepiej niech się trzymają Battlefielda

Prawda, ale ja raczej nabijam się ogólnie z tego że taki zaje**sty ten ich silnik, a takiego fajnego detalu nie robią, pewnie na to nie wpadli. A taki starusieńki JA potrafił to robić i zachwyca do dziś. Nygusy z tych dzisiejszych developerów i tyle.

Fallen Order powstaje na Unreal Engine 4, a nie na Frostbite.

Sanders-sama
Gramowicz
27/09/2019 17:21
koNraDM4 napisał:
Sanders-sama napisał:
koNraDM4 napisał:
Sanders-sama napisał:

Takie Jedi Academy sprzed tylu lat potrafiło robić efekt zarzących się mieczy gdy się stykają, a ten tutaj Frostbite tyle lat później i takich efektów nie ma.

Myślę, że dodadzą to w jakiejś aktualizacji bądź jeszcze zanim ozłocą tytuł bo wygląda mi to po prostu jak przeoczenie z ich strony, a nie brak umiejętności bądź ograniczenia silnika.

W Battlefrontach też takiej mechaniki nie ma. Ba, tam nawet saber locków nie chciało im się robić.

Ale przypadkiem Battlefrontów nie robiło DICE? W ogóle Battlefronty to dziwne twory, niby ładne, niby jest ten klimat ale na wielu płaszczyznach gra jest płytka. Lepiej niech się trzymają Battlefielda

Prawda, ale ja raczej nabijam się ogólnie z tego że taki zaje**sty ten ich silnik, a takiego fajnego detalu nie robią, pewnie na to nie wpadli. A taki starusieńki JA potrafił to robić i zachwyca do dziś. Nygusy z tych dzisiejszych developerów i tyle.




Trwa Wczytywanie