Cyberpunk 2077: progresja postaci i fikcyjne reklamy

Wincenty Wawrzyniak
2019/07/06 12:25
5
0

CD Projekt Red podzielił się kolejnymi szczegółami dotyczącymi ich nadchodzącej produkcji, Cyberpunka 2077.

Nowe informacje możemy znaleźć na oficjalnym profilu gry na Twitterze. W dwóch krótkich materiałach wideo dowiedzieliśmy się o rozwoju postaci oraz o reklamach, które gracz będzie spotykał niemalże na każdym kroku w Night City. Pierwsze nagranie opublikowano 5 lipca, gdzie Miles Tost, projektant poziomów, pracujący w przeszłości także nad Wiedźminem 3, opowiedział nam o progresji postaci. Wprawdzie trwa ono niecałe 50 sekund, jednakże dowiadujemy się całkiem sporej ilości nowych szczegółów.

Wczytywanie ramki mediów.

System rozwoju bohatera bardzo mocno przypomina ten z gier cyklu The Elder Scrolls – dana umiejętność, w tym przypadku strzelania, rozwija się wraz z częstotliwością wykonywania tej czynności. Jeśli więc będziemy strzelać do absolutnie wszystkiego, nasz poziom umiejętności posługiwania się bronią będzie cały czas wzrastał. W odróżnieniu jednak od produkcji Bethesdy, w Cyberpunk 2077 ma to dotyczyć tylko broni. Dodatkowo, zwiększająca się biegłość we władaniu daną bronią zapewni naszemu bohaterowi nowe animacje – na przykład prezentacja przeładowania czy noszenia będzie zupełnie inna.Cyberpunk 2077: progresja postaci i fikcyjne reklamy

Później mamy wypowiedź Kasi Redusik, która odpowiada za fikcyjne reklamy w grze i w nagraniu opowiada o swoim ulubionym plakacie – kobiecie o „trzech ustach i jednym pragnieniu”. Redusik zaznacza, że tego typu reklamy w Night City nie powinny nikogo dziwić, bo będzie ich naprawdę sporo. Cyberpunk 2077 to w końcu gra skierowana głównie do starszych odbiorców, która nie będzie się zbytnio powstrzymywać przed poruszaniem tematów politycznych.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Cyberpunk 2077 zadebiutuje 16 kwietnia 2020 roku na PC, konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.


Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis.pl

Komentarze
5
Khalid
Gramowicz
07/07/2019 20:48

W kwietniu kupuję nowy sprzęt, biorę rozwód, pakuje auto i wyjeżdżam w Bieszczady. Na gwiazdkę już akurat będę miał długą brodę więc będę mógł robić za świętego mikołaja. Podejrzewam, że do tego czasu nie będę miał nawet chwili żeby coś zjeść.

Gregario
Gramowicz
07/07/2019 15:23

Ten model systemu rozwoju postaci bardzo mi odpowiada, a reklamy... Gra miała być skerowana do starszych graczy, więc bardziej "dorosłe" reklamy nie powinny nikogo dziwić. Zresztą, dobrze zrobione drobiazgi w postaci np. reklam potrafią świetnie budować klimat w grach.

Sanders-sama
Gramowicz
06/07/2019 13:43

No to SJW lepiej niech już szykują maść na ból dupy, bo ten jeden plakat to dopiero początek.




Trwa Wczytywanie