Znamy datę premiery polskiej produkcji Ancestors Legacy na konsole

Wincenty Wawrzyniak
2019/07/03 20:10
6
0

Strategia czasu rzeczywistego od niezależnego polskiego studia Destructive Creations, czyli Ancestors Legacy, wreszcie zmierza na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One.

Strategie czasu rzeczywistego nigdy nie były najpopularniejszym gatunkiem na świecie, co wcale nie oznacza, że mają się jakkolwiek źle. Ostatnio nieźle bawimy się w They Are Billions, natomiast w dorobku historycznym mamy przecież tak kultowe serie, jak Age of Empires, StarCraft czy Command & Conquer, które zmierza na PC. W maju ubiegłego roku dostaliśmy również Ancestors Legacy, czyli kolejną strategię czasu rzeczywistego, jednak tym razem stworzoną przez polskie studio.Znamy datę premiery polskiej produkcji Ancestors Legacy na konsolePochodzące z Gliwic Destructive Creations od początku podkreślało, że produkcja ma trafić na konsole, jednakże nigdy nie padła dokładna data – aż do teraz. Wiemy już, kiedy dokładnie gra pojawi się na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. Stanie się to 13 sierpnia 2019 roku. Tytuł w wersji cyfrowej będzie nasz kosztował 35 euro, natomiast w wersji pudełkowej o 5 więcej. Dostaniemy wszystkie tryby oraz funkcje, które dostępne są w wersji pecetowej, a do tego nie zabraknie trybów sieciowych i interfejsu dopasowanego do grania na innej platformie. Nie wiemy jednak, czy dostaniemy dodatkowe kampanie, chociażby dla zastępów Krzyżaków.


GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Bambusek
Gramowicz
04/07/2019 22:09
wawrzyniakmaria napisał:

2. Jasne, że były popularne! Dlatego napisałam "najpopularniejsze", bo miejsce na samej górze zajmowały inne gatunki, co wcale nie oznacza, że RTS popularne nie były.

 

W pewnym momencie były popularnością na równi, a nawet jeśli nie to bardzo blisko, z FPSami. Każdy chciał nmieć chociaż jednego RTSa w portfolio, co zresztą przyczyniło się do znacznego spadku popularności. Ludzie po prostu mieli dośc gier tworzonych na jedno kopyto, zaczeło się kombinowanie, raz bardziej udane (Dawn of War), raz mniej (C&C 4). W sumie wymowne, ze do dzisiaj na dobrą sprawę utrzymały się te serie, które akurat kombinowały najmniej w swojej mechanice, zakładając, ze nie ma co wymyślać koła na nowo (Total War, Europa Universalis, StarCraft). 

 

 

Bambusek
Gramowicz
04/07/2019 21:59
wawrzyniakmaria napisał:
Bambusek napisał:

1. Z Heroes of Might and Magic taka strategia czasu rzeczywistego, jak z koziej d... trąbka. Sorry, łagodniej się tego ująć nie da. 

2. RTSy były popularne. Oczywiscie, to było dobre 19-20 lat temu, ale mówienie, że nie były nigdy to bzdura. Chyba, że ktoś całe życie gra na konsolach, wtedy faktycznie. 

3. C&C Remastered jest przecież potwierdzone, więc skąd to "rzekomo"?

 

1. Racja, Herosi to w sumie strategia turowa, mój błąd. :-)

2. Jasne, że były popularne! Dlatego napisałam "najpopularniejsze", bo miejsce na samej górze zajmowały inne gatunki, co wcale nie oznacza, że RTS popularne nie były.

3. Dobre pytanie, nie mam pojęcia, czemu to słowo się tu znalazło. Dzięki za czujność!

wawrzyniakmaria napisał:
Bambusek napisał:

1. Z Heroes of Might and Magic taka strategia czasu rzeczywistego, jak z koziej d... trąbka. Sorry, łagodniej się tego ująć nie da. 

2. RTSy były popularne. Oczywiscie, to było dobre 19-20 lat temu, ale mówienie, że nie były nigdy to bzdura. Chyba, że ktoś całe życie gra na konsolach, wtedy faktycznie. 

3. C&C Remastered jest przecież potwierdzone, więc skąd to "rzekomo"?

 

1. Racja, Herosi to w sumie strategia turowa, mój błąd. :-)

2. Jasne, że były popularne! Dlatego napisałam "najpopularniejsze", bo miejsce na samej górze zajmowały inne gatunki, co wcale nie oznacza, że RTS popularne nie były.

3. Dobre pytanie, nie mam pojęcia, czemu to słowo się tu znalazło. Dzięki za czujność!

leszeq
Gramowicz
04/07/2019 16:51
Bambusek napisał:

1. Z Heroes of Might and Magic taka strategia czasu rzeczywistego, jak z koziej d... trąbka. Sorry, łagodniej się tego ująć nie da. 

2. RTSy były popularne. Oczywiscie, to było dobre 19-20 lat temu, ale mówienie, że nie były nigdy to bzdura. Chyba, że ktoś całe życie gra na konsolach, wtedy faktycznie. 

3. C&C Remastered jest przecież potwierdzone, więc skąd to "rzekomo"?

 

Zbyt wiele oczekujesz od osób, które zajmują jedynie robieniem wątpliwej jakości tłumaczeń z zagranicznych serwisów ;) Z gramu już dawno zniknęła większość branżowych redaktorów.




Trwa Wczytywanie