EA przyznało, że Anthem nie jest tak dobry, jak mógłby być

Maria Wawrzyniak
2019/06/21 15:30
3
0

Anthem nie zaliczył dobrego startu, na który liczyli jego deweloperzy, aczkolwiek to nie powstrzymuje ich od dalszej pracy nad grą.

Podczas targów E3 2019 prezes Electronic Arts, Andrew Wilson, udzielił bardzo szczerego wywiadu serwisowi GameDaily.biz, w którym otwarcie przyznał, że jego firma nie jest zadowolona z wyników gry Anthem. Sieciowa strzelanka od studia BioWare od czasu premiery w lutym zmagało się z wieloma problemami – błędami systemu łupów, awariami oraz opóźnieniami we wprowadzaniu nowych funkcji. Oglądalność gry na Twitchu zaczęła drastycznie spadać.EA przyznało, że Anthem nie jest tak dobry, jak mógłby byćInnym źródłem problemów według prezesa EA mogła być również struktura produkcji – a dokładniej starania o to, by przyciągnąć do siebie dwa zupełnie różne typy graczy. Pierwszym są miłośnicy dynamicznych strzelanek, drugim zaś Ci, którzy kochają gry RPG. Zdaje się, że Anthem po prostu próbował zrobić zbyt wiele rzeczy naraz.

Połączyliśmy dwie różne grupy graczy, którzy oczekiwali tej samej wartości emocjonalnej na dwóch różnych wektorach. Jednym była tradycyjna treść BioWare napędzana historią, drugim natomiast jest treść dotycząca głównie przygodowych gier akcji. Po 30-40 godzinach ci wszyscy gracze musieli się spotkać i zacząć pracę nad elder game (określenie, którym Andrew Wilson nazywa endgame). W takim momencie każdy na moment się zatrzymał i pomyślał: “Chwila. Ta kalkulacja tu nie działa. Nie działa, bo mam kumpla, który chcę grać w grę w jeden sposób, a ja chcę grać w inny. Obietnicą była nasza współpraca w grze, która też nie działa.” Potem ktoś powie: “Poza tym, ja jestem przyzwyczajony do 100 godzin historii BioWare i nie dostałem tego, co chciałem.” Ktoś inny rzuci: “Myślałem, że ta gra będzie miała sensowną i zaawansowaną akcję, jak w Destiny, a dla mnie nie ma.”

Jasne, nie wszystkim da się dogodzić. Mimo tego, Wilson mocno wierzy, że to kwestia czasu – a wraz z nim produkcja BioWare będzie się zmieniać i poprawiać. Zaznacza również, że deweloperzy z jego zespołu są zdeterminowani, aby zrobić wiele dobrego w sprawie Anthem.

Pracownicy BioWare nadal będą przychodzić do pracy każdego dnia i słuchać graczy – zarówno nowych, jak i starszych – starając się spełnić wszystkie obietnice. (...) Czuję, że ten zespół naprawdę dotrze do założonego celu i zaoferuje coś wyjątkowego.

GramTV przedstawia:

Na pewno nie można tracić nadziei. Anthem, jak każda inna gra, ma swoich fanów i to dla nich BioWare dołoży wszelkich starań, by dać tym fanom znacznie lepszą rozgrywkę.


Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
22/06/2019 15:22

"Na pewno nie można tracić nadziei. Anthem, jak każda inna gra, ma swoich fanów i to dla nich BioWare dołoży wszelkich starań, by dać tym fanom znacznie lepszą rozgrywkę."

Nie dla fanów tylko dla sklepu z mikropłatnościami. Proszę nie udawać, że pani nie wie na czym tak naprawdę zależy łachudrom z EA. 

Surfer94
Gramowicz
21/06/2019 20:21

EA stwierdziło, że bubel jest bublem, fascynujące, efekt zarządzania księgowych, nie graczy 

wolff01
Gramowicz
21/06/2019 20:00

"Albo stwierdzimy, że gra jest nierentowna i zamkniemy ją w pizdu"...




Trwa Wczytywanie