Hideo Kojima: w styczniu 2016 Death Stranding istniało tylko w moich wyobrażeniach

therionee
2019/06/03 11:42
0
0

Słynny twórca udostępnił na Twitterze informacje o kluczowych momentach powstawania gry.

Hideo Kojima: w styczniu 2016 Death Stranding istniało tylko w moich wyobrażeniach

Twórca Death Stranding, Hideo Kojima, udostępnił na Twitterze listę kluczowych dla powstania gry wydarzeń. Z jego wpisów dowiadujemy się, że w styczniu 2016 gra istniała tylko w jego wyobrażeniach, teraz jednak wizja ta stała się rzeczywistością i została wyznaczona data premiery. Kojima podkreślił również, że wiele zawdzięcza Guerilla Games, które zaoferowało swój silnik, "wart tyle, ile ich życie".

Wczytywanie ramki mediów.

Na liście kamieni milowych znalazły się informacje o założeniu studia KJP, nagraniach z udziałem Normana Reedusa i Madsa Mikkelsena oraz wyborze silnika (decyzja o silniku zapadła jesienią 2016, a więc mniej niż trzy lata temu). Całości dopełniają zdjęcia z Reedusem, Mikkelsenem i Guillermo Del Toro.

Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.

Na prezentowanym niedawno zwiastunie Death Stranding można było zobaczyć, jak protagonista ukrywa się w gęstych zaroślach przed przeciwnikami. Tytuł ten nie będzie jednak skradanką, lecz grą nastawioną na akcję, w której spory nacisk położono na ideę połączeń i więzi (strand). Death Stranding zaoferuje asynchroniczny multiplayer - gracze będą mogli np. wysyłać sobie zapasy. W grze nie da się też umrzeć. Jeśli postać znajdzie się na skraju śmierci, trafi do innego wymiaru, z którego będzie musieć znaleźć drogę powrotną. Premiera na PS4 planowana jest na 8 listopada.

GramTV przedstawia:


Sprawdź bogatą ofertę gier komputerowych w sklepie Sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!