Słynny twórca udostępnił na Twitterze informacje o kluczowych momentach powstawania gry.
Słynny twórca udostępnił na Twitterze informacje o kluczowych momentach powstawania gry.
Twórca Death Stranding, Hideo Kojima, udostępnił na Twitterze listę kluczowych dla powstania gry wydarzeń. Z jego wpisów dowiadujemy się, że w styczniu 2016 gra istniała tylko w jego wyobrażeniach, teraz jednak wizja ta stała się rzeczywistością i została wyznaczona data premiery. Kojima podkreślił również, że wiele zawdzięcza Guerilla Games, które zaoferowało swój silnik, "wart tyle, ile ich życie".
Na liście kamieni milowych znalazły się informacje o założeniu studia KJP, nagraniach z udziałem Normana Reedusa i Madsa Mikkelsena oraz wyborze silnika (decyzja o silniku zapadła jesienią 2016, a więc mniej niż trzy lata temu). Całości dopełniają zdjęcia z Reedusem, Mikkelsenem i Guillermo Del Toro.
Na prezentowanym niedawno zwiastunie Death Stranding można było zobaczyć, jak protagonista ukrywa się w gęstych zaroślach przed przeciwnikami. Tytuł ten nie będzie jednak skradanką, lecz grą nastawioną na akcję, w której spory nacisk położono na ideę połączeń i więzi (strand). Death Stranding zaoferuje asynchroniczny multiplayer - gracze będą mogli np. wysyłać sobie zapasy. W grze nie da się też umrzeć. Jeśli postać znajdzie się na skraju śmierci, trafi do innego wymiaru, z którego będzie musieć znaleźć drogę powrotną. Premiera na PS4 planowana jest na 8 listopada.
Sprawdź bogatą ofertę gier komputerowych w sklepie Sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!