Bethesda i id Software chciały uwydatnić fabułę w Rage 2

Patryk Purczyński
2019/04/01 19:58
0
0

Choć gry spod znaku Rage nastawione są przede wszystkim na akcję, twórcy drugiej części zadbali o to, by fabuła odegrała tu niebagatelną rolę.

Bethesda i id Software chciały uwydatnić fabułę w Rage 2

- Bethesda i id od samego początku naciskały na uwydatnienie fabuły w grze - przekonuje na łamach Official PlayStation Magazine Loke Wallmo, starszy projektant narracji w Avalanche Studios. To właśnie ten szwedzki zespół odpowiedzialny jest bowiem za kontynuację tytułu z 2011 roku, stworzonego przez id Software. - Wiedzieli, że chcą silnego komponentu fabularnego w grze i naciskali na to od początku - podkreśla Wallmo.

- Większość ludzi, których spotkasz, większość rzeczy, które zobaczysz, nawet przeciwnicy, z którymi nie zamienisz choćby słowa, mają swoje tło fabularne i powód, dla którego tam są. Mają powody, dla których zachowują się tak oburzająco. Większość z tych rzeczy jest wytłumaczona, jeśli przyjrzeć się dostatecznie blisko - zapewnia dyrektor narracji, Odd Ahlgren.

GramTV przedstawia:

- Zależało nam na umieszczeniu w grze szalonych postaci, które mają własne motywacje. Chcieliśmy to rozsiać po całym świecie. Odgrywa to niebagatelną rolę w głównym wątku, ale także roznosi się echem po całym świecie gry - przekonuje Wallmo.

Premiera Rage 2 zaplanowana jest na 14 maja. Przypomnijmy, że w porównaniu do pierwszej części, w "dwójce" mniejszą rolę odegrają pojazdy.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!