Felieton

Deathloop - nowa marka Zenimax Media, spółki-matki Bethesdy

Patryk Purczyński, 02 stycznia 2019 17:33 0

Właściciel Bethesdy zarejestrował nową markę, Deathloop. Wraz z wnioskiem rejestracyjnym wypłynęły pierwsze informacje, ale na razie są one zdawkowe.

Deathloop - tak zatytułowana jest nowo zarejestrowana marka Zeniamx Media. Spółka-matka Bethesdy złożyła wniosek w amerykańskim urzędzie patentowym 26 grudnia. Wynika z niego, że może to być gra na urządzenia przenośne, nastawiona na zabawę w sieci. Na razie to niestety wszystkie informacje, jakimi na ten moment dysponujemy. Sama rejestracja marki nie musi ponadto oznaczać nic konkretnego, a już na pewno nie w najbliższej perspektywie.

Warto bowiem chociażby przypomnieć, że Starfield zostało zarejestrowane przez Zenimax Media już w 2013 roku, a na zapowiedź gry musieliśmy poczekać do 2018 (nie wspominając o premierze, której termin nie jest jeszcze nawet wyznaczony). W tym, że firma ponownie chce się wybrać na rynek gier mobilnych, trudno szukać sensacji, wszak debiut w tym sektorze w postaci Fallout Shelter wypadł nader okazale. O tym, czy projekt w ogóle zostanie zrealizowany, dopiero się jednak przekonamy.

Bethesda zaprezentuje na E3 2019 DOOM Eternal i "wiele, wiele więcej"
RAGE 2 bez rozdzielczości 4K na Xboksie One X i PlayStation 4 Pro
Nukabimber daje w palnik w bezpłatnej aktualizacji Wild Appalachia dla Fallouta 76
Gracz Fallouta 76 zbudował labirynt z uwięzionym Szponem Śmierci i zwabiał tam inne osoby
najnowsze