Sony już szuka ludzi odpowiedzialnych za kampanię PlayStation 5

Patryk Purczyński, 15 października 2018 17:30 2

Ogłoszenia w serwisie LinkedIn sugerują, że Sony jest bardzo aktywne na polu opracowywania konsoli następnej generacji.

Sony poszukuje starszego menedżera produktu, który wyznaczy terminarz kampanii PlayStation następnej generacji. Jest to jasny sygnał, że japoński gigant szykuje już następcę PlayStation 4, a chęć zatrudnienia osoby mającej nakreślić kampanię marketingową konsoli sugeruje, że do premiery platformy może dojść wcześniej niż za trzy lata. Ogłoszenie, które pojawiło się w serwisie LinkedIn 14 października, nie jest zresztą jedynym sygnałem z obozu firmy, że prace nad PS5 trwają.

W Sony starają się ponadto zapełnić również wakat starszego inżyniera oprogramowania. Osoba, która zostanie zatrudniona na tym stanowisko, miałaby "rozwijać platformy, które umożliwiają dostarczenie inteligentnych doświadczeń na następną generację urządzeń PlayStation". Oba ogłoszenia nie zawierają jakichkolwiek informacji na temat przewidywanego wydania PlayStation 5 (lub jakkolwiek nazwany zostanie następca PS4).

Produkcja PS Vita zakończy się już niebawem
Czas na Toy Story - lutowe notowanie PlayStation Chart
Ubisoft dorzuca darmową grę do zamówień The Division 2 na PC
Blizzard bez dużej premiery w 2019 roku
najnowsze