Felieton

Call of Duty: Black Ops 4 ze wsparciem dla modów na PC

LM, 08 października 2018 09:40 3

Kompatybilność z modyfikacjami ma pojawić się w jednej z popremierowych aktualizacji.

W odpowiedzi na zapytanie jednego z użytkowników Twittera przedstawiciele odpowiedzialnego za nadchodzącą odsłonę serii Call of Duty – Black Ops IIII – studia Teryarch ujawnili, że nowy CoD może doczekać się wsparcia dla modyfikacji. Twórcy podkreślili swoje uznanie dla nieoficjalnych rozszerzeń będących dziełem społeczności i przyznali, że Black Ops IIII nie będzie kompatybilne z modyfikacjami na dzień premiery, ale jest to jeden z elementów, na którym skupią się w ramach popremierowego wsparcia dla rzeczonej produkcji.

Miłośników pecetowego grania, którzy oczekują na najnowszą odsłonę cyklu pierwszoosobowych strzelanek, z pewnością zainteresuje również fakt, że na dzień premiery tryb Battle Royale w Black Ops IIII – Blackout – zaoferuje wydajność jedynie na poziomie 120 FPS. Górna granica ma być wkrótce przesunięta na pułap 144 FPS, a potem całkowicie usunięta. Pozostałe tryby gry – tradycyjny sieciowy i kooperacyjny zombie – wystartują bez górnej granicy wyświetlanych na sekundę klatek.

Call of Duty: Black Ops 4 zadebiutuje już 12 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Cuphead — przerywniki filmowe i polska wersja językowa w najnowszej aktualizacji gry
Rune ominie katalog wczesnego dostępu - premiera jeszcze w tym roku
The Surge 2 będzie dłuższe od pierwowzoru
Two Worlds II z finalnym rozszerzeniem jeszcze w tym roku - pierwsze konkrety DLC Shattered Embrace
najnowsze