Bandai Namco mocno stawia na nowe marki

Patryk Purczyński
2018/07/23 18:19
0
0

Własne marki dają wydawcom więcej możliwości. Władze Bandai Namco zdają sobie z tego sprawę i dlatego zależy im na rozbudowie własnego portfolio.

Bandai Namco mocno stawia na nowe marki

- Chcemy, żeby 50 proc. naszego biznesu opierało się na nowych markach - deklaruje Herve Hoerdt, wiceprezes ds. cyfrowych i marketingu w europejskim oddziale Bandai Namco. - Dlaczego tak? Po pierwsze, ponieważ chcemy zbudować stabilny biznes; większość naszej własności intelektualnej to marki i licencje. Aby biznes był stabilny, musisz mieć własne marki. Każdy wydawca je wytwarza. Inna sprawa, że posiadane przez nas marki zawsze trafiają na ten sam segment, jak bijatyki i anime, a na rynku gier można przecież robić znacznie więcej, są zdecydowanie większe gatunki - przekonuje.

- Wreszcie jesteśmy firmą z przemysłu rozrywkowego, trudniącą się nie tylko grami wideo. Rozglądamy się za pełnym wykorzystaniem własności intelektualnej. Z licencjonowanymi markami, jak Naruto, nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Chcemy tworzyć nowe marki, żeby móc z nimi robić to co chociażby z Little Nightmares. Wiele rzeczy będzie się działo wokółtego tytułu. Nie jest tajemnicą, że rozmawiamy z ludźmi z całego świata o zrobieniu filmu na tej podstawie. Na pewnym etapie mogą pojawić się inne okazje, jak escape roomy i tego typu sprawy - dodaje Hoerdt.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!