E3 2018: Wiedźmin 3 pomógł w projektowaniu walki w Cyberpunku 2077

Patryk Purczyński
2018/06/13 21:46
5
0

Choć Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077 zasadniczo się od siebie różnią, lekcje wyciągnięte z tworzenia tej pierwszej przydadzą się w drugiej.

E3 2018: Wiedźmin 3 pomógł w projektowaniu walki w Cyberpunku 2077

W Cyberpunku 2077 gracze będą się wdawać w walkę - zarówno dystansową, jak i bezpośrednią. CD Projekt RED ma niemałe doświadczenie w tworzeniu zwłaszcza tej ostatniej. - Sporo się nauczyliśmy przy tworzeniu walki do Wiedźmina 3. Dzięki temu potrafimy robić rozgrywkę z użyciem walki wręcz i staramy się to przenieść do Cyberpunku. Jest ona oczywiście zupełnie inna choćby z uwagi na fakt, że teraz odbywa się w pierwszoosobowej perspektywie, ale nauki wyciągnięte z Wiedźmina z całą pewnością możemy przenieść - zapewnia stowarzyszony dyrektor projektowy Kyle Rowley.

Zdradza, że broń w Cyberpunku 2077 dzieli się trzy generalne kategorie: moc, technologia i spryt. Grupa przynależna do tej pierwszej to najbardziej tradycyjne rodzaje broni, które znamy ze współczesności. Broń technologiczna skupia się na przenikaniu przez ściany, postacie niezależne i inne obiekty. Ostatnia kategoria z opisu przypomina gadżety szpiegowskie: namierzają i śledzą cele. Wszystkie mają być przystępne dla graczy, niezależnie od tego, jak dobrze radzą sobie ze strzelaniem.

GramTV przedstawia:

- Podkreślmy, że tworzymy grę RPG. Staraliśmy się zaprojektować smart guny, dzięki którym ludzie niekoniecznie muszą być niezwykle wydajni w strzelaniu innym w głowy. Próbujemy trafić do obu grup odbiorców. To RPG z elementami shootera, a nie shooter z elementami RPG. Jest tu bardzo rozbudowany system rozwoju, a więc wszystko, czego oczekiwalibyście od produkcji CD Projekt RED - dodaje Rowley.

Cyberpunk 2077 nie ma na razie ustalonego terminu wydania.

Komentarze
5
MisioKGB
Gramowicz
14/06/2018 10:38
Muradin napisał:
2 godziny temu, MisioKGB napisał:

Mogę z całą stanowczością powiedzieć, że teraz dzień bez newsa o Cyberpunku będzie dniem straconym i tak do premiery tak około w 2021 roku :).

Tak jak napisali Redzi na Twitterze - w sumie to mogliby teraz przestać mówić cokolwiek przez kolejne pięć lat ;)

Nie narzekać, nie narzekać! :D 

No dobrze! I tak mam jeszcze z 5 zaległych gier do ogrania hehe! :)

2 godziny temu, MisioKGB napisał:

Mogę z całą stanowczością powiedzieć, że teraz dzień bez newsa o Cyberpunku będzie dniem straconym i tak do premiery tak około w 2021 roku :).

Tak jak napisali Redzi na Twitterze - w sumie to mogliby teraz przestać mówić cokolwiek przez kolejne pięć lat ;)

Nie narzekać, nie narzekać! :D 

MisioKGB
Gramowicz
14/06/2018 08:25

Mogę z całą stanowczością powiedzieć, że teraz dzień bez newsa o Cyberpunku będzie dniem straconym i tak do premiery tak około w 2021 roku :).




Trwa Wczytywanie