Informacje

Fallout 76 - wsparcie dla modów i "prywatne światy" zostaną dodane po premierze

... Małgorzata Trzyna

Bethesda chce najpierw zapewnić dobre działanie gry.

Fallout 76 - wsparcie dla modów i "prywatne światy" zostaną dodane po premierze - obrazek 1

- Kochamy mody, toteż w Falloucie 76 również chcemy dodać wsparcie dla modów. Nie będzie ono jednak dostępne w dniu premiery - powiedział projektant gry, Todd Howard, dodając, że priorytetem jest zapewnienie stabilnej, dobrze działającej usługi, by można było bez przeszkód cieszyć się grą. - Będziecie mogli mieć własny, prywatny świat, korzystać z modów i bawić się do woli. Uważamy, że w przypadku naszych gier to właśnie te elementy zapewniają im długą żywotność.

W przypadku środowiska online dodanie wsparcia dla modów jest problematyczne, toteż ekipa nie zamierza się spieszyć.

Fallout 76 to gra w pełni online - choć można będzie przejść ją samemu od początku do końca, nie będzie grywalna offline. Powodem jest pozbycie się tradycyjnych NPC-ów. Jedyni ludzie, których spotkamy, to inni gracze, którzy nie muszą być przyjaźnie nastawieni. Balans ma być tak pomyślany, by zarówno ci, którzy wolą ignorować innych, jak i ci nastawieni bardziej agresywnie byli zadowoleni.

Fallout 76 zadebiutuje 14 listopada na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.

Fallout 76 - wsparcie dla modów i "prywatne światy" zostaną dodane po premierze - obrazek 2

Najnowsze
Lubisz nas?