Dragon Quest XI na Switcha opóźniony przez Unreal Engine

Katarzyna Dąbkowska
2018/04/08 13:14
0
0

Twórcy ostrzegają, że przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać na przenośną wersję gry,

Dragon Quest XI na Switcha opóźniony przez Unreal Engine

Square Enix pracuje w tej chwili nad Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age, które 4 września tego roku zadebiutuje na PlayStation 4 i PC. Co jednak z wersją na Nintendo Switch, którą Square zapowiedziało wraz z pozostałymi edycjami? Niestety, przyjdzie nam na nią jeszcze trochę poczekać.

W wywiadzie udzielonym portalowi GameSpot podczas PAX East 2018, Hokuto Okamoto, producent gry, powiedział, że problemem jest Unreal Engine 4 i jego wersja jakiej użyto podczas produkcji. Gra zbudowana została na wersji 4.13, która bez problemu działa na PlayStation 4 i PC, jednak wsparcie dla Nintendo Switch zostało dodane przez Epic Games do silnika dopiero w wersji 4.15. Twórcy myśleli nad tym, żeby wstrzymać premierę wersji na PlayStation 4 i PC tak, aby wszystkie edycje ukazały się jednocześnie, jednak prawda jest taka, że nikt w Square Enix nie ma na tę chwilę pojęcia, kiedy uda im się ukończyć edycję na Switcha.

GramTV przedstawia:

Jedynym pocieszeniem jest fakt, że skoro gra wyjdzie już we wrześniu w USA i Europie, to Square będzie miało już przygotowaną pełną jej lokalizację, więc kiedy już będą mieli gotowe wydanie na Nintendo Switch, to bardzo szybko będą w stanie wrzucić je na zachodnie rynki.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!