Felieton

Wolfenstein II: The New Colossus – twórca wyjaśnia brak trybu sieciowego

LM, 24 października 2017 14:31 4

Gra zadebiutuje na najważniejszych platformach sprzętowych już 27 października.

Możemy krytykować Bethesdę za jej deweloperskie potknięcia czy zainteresowanie płatnymi modyfikacjami, ale okazuje się, że amerykańska firma jest jednym z nielicznych dużych wydawców na rynku, który wspiera tytuły skoncentrowane na rozgrywce dla pojedynczego gracza. Jednym z nich jest z pewnością Wolfenstein II: The New Colossus, który zadebiutuje na PC i konsolach już za kilka dni.

W wywiadzie dla serwisu GamesIndustry Tommy Tordsson Björk potwierdził, że najnowsza produkcja studia Machine Games nie zaoferuje rozgrywki dla wielu graczy. Jego zdaniem całość to przede wszystkim gra akcji, nawet jeśli większość problemów rozwiązujemy, naciskając na spust. Obecność trybu sieciowego mogłaby odciągnąć graczy od kampanii, której siłą jest nie tylko dynamiczna rozgrywka, ale też świetna narracja i świat wykreowany na pograniczu fikcji i realiów historycznych z masą pomniejszych smaczków. W zalewie nastawionych na rywalizację w sieci strzelanek szwedzki deweloper jasno zaznaczył, że to dobra kampania jest wyznacznikiem udanej produkcji.

Wolfenstein II: The New Colossus ukaże się na PC i konsolach ósmej generacji już 27 października. W 2018 roku gra trafi także na Nintendo Switch. Użytkowników PC z pewnością zainteresują udostępnione wczoraj wymagania sprzętowe gry.

Cuphead — przerywniki filmowe i polska wersja językowa w najnowszej aktualizacji gry
Rune ominie katalog wczesnego dostępu - premiera jeszcze w tym roku
The Surge 2 będzie dłuższe od pierwowzoru
Two Worlds II z finalnym rozszerzeniem jeszcze w tym roku - pierwsze konkrety DLC Shattered Embrace
najnowsze